۳۸۴۰۹۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دیدار و گفت‌وگو با رضا کیانیان

جلسه دیدار و گفت‌وگو با رضا کیانیان روز پنجشنبه ۱۸ شهریور ماه برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: جلسه دیدار و گفت‌وگو با رضا کیانیان روز پنجشنبه ۱۸ شهریور ماه برگزار می‌شود.

در ادامه جلسات دیدار و گفت‌وگو با چهره‌های فرهنگی که به همت مجله «بخارا» برگزار می‌شود، رضا کیانیان در جلسه این هفته حضور دارد و با علاقه‌مندان دیدار و گفتگو خواهد کرد.

دیدار و گفت‌وگو با رضا کیانیان

این برنامه روز پنج‌شنبه ۱۸ شهریور از ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰ صبح در کتابفروشی آینده به نشانی خیابان ولیعصر، سه راه زعفرانیه، خیابان عارف نسب، شماره ۱۲ برگزار می‌شود.

رضا کیانیان متولد سال ۱۳۳۰ و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. او در دوره نوجوانی فعالت خود را در تئاتر و در شهر مشهد آغاز کرد وبعدتر برای ادامه تحصیل در رشته تئاتر دانشکده هنرهای زیبا به تهران آمد.

او در طول سالها فعالیت خود در تئاتر در نمایش‌هایی چون « آنتیگونه»، «خرده بورژوا»، «چهره‌های سیمون ماشا»، «ازدواج آقای می‌سی‌سی‌پی»، «یادگار سال‌های شن»،«یک روز خاطره انگیز از زندگی دانشمند بزرگ وو»، «حرفه‌ای‌ها»،« بازی استریندبرگ»،«پروفسور بوبوس»،«عرق خورشید، اشک ماه»،«مردی برای تمام فصول» و ... بازی کرده است.

در سال ۱۳۶۸ با حضور در فیلم «تمام وسوسه‌های زمین» ساخته حمید سمندریان وارد سینما شد وطی این سال‌ها در آثاری چون«کیمیا»، «آژانس شیشه‌ای»، «روبان قرمز»، «یک تکه نان»، «گاهی به آسمان نگاه کن»، «بوی کافور، عطر یاس»، «ماهی‌ها عاشق می شوند»،«یه بوس کوچولو»، «یه حبه قند»،«فرش باد»، «قدمگاه»،«کفش هایم کو؟» و ... بازی کرده است.

کیانیان علاوه بر نقش‌آفرینی در سریال‌هایی مانند «شلیک نهایی»،«دوران سرکشی»،«کیف انگلیسی،«مختارنامه»،«یک مشت پر عقاب» و ... در حوزه تجسمی هم فعالیت دارد.

او تاکنون چند نمایشگاه عکس انفرادی به نام‌های «عکس‌های تنهایی»،«قار سوم» در کنار نمایشگاه دست ساخته‌های چوبی‌اش با نام «دوباره نگاه کن» برگزار کرده است. همچنین نگارش کتابهای«بازیگری»،«تحلیل بازیگری»،«شعبده بازیگری»،«این مردم نازنین» و «ناصر و فردین» از دیگر فعالیت‌های اوست.

رضا کیانیان در کنار فعالیتهای هنری در امور اجتماعی نیز فعال است و راه اندازی حرکت فرهنگی اجتماعی «سین هشتم؛ سرپناه» با هدف حساس کردن افکار عمومی نسبت به مردم بی‌خانمان و نیز حمایت از محیط زیست و ... از جمله این فعالیتهاست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج