اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۴۵۰۱
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

«محسن شریفیان» در وین به روی صحنه می‌رود

«محسن شریفیان» آهنگساز، نوازنده و پژوهشگر سرشناس موسیقی کشورمان، با جمعی از دیگر نوازندگان توانای ایرانی مقیم خارج، گروهی تحت عنوان «گِتَک» را در «وین» به روی صحنه می برند.

وب‌سایت موسیقی ایرانیان: «محسن شریفیان» آهنگساز، نوازنده و پژوهشگر سرشناس موسیقی کشورمان، با جمعی از دیگر نوازندگان توانای ایرانی مقیم خارج، گروهی تحت عنوان «گِتَک» را در «وین» به روی صحنه می برند.

«محسن شریفیان» در وین به روی صحنه می‌رود

سرپرست گروه بوشهری «لیان» که در این کنسرت به نوازندگی نی انبان خواهد پرداخت، با هنرنمایی و همکاری حبیب مفتاح بوشهری (پرکاشن- گسنگ)، محمد خدادادی (نی- گسنگ) و ماهان میر عرب (گیتار- عود) در تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۶ (۵ مهر ماه ۱۳۹۵) به اجرای کنسرتی در وین می پردازند.

شریفیان در صفحه شخصی اینستاگرام خود با اعلام این خبر عنوان کرده است: «کنسرت وین در قالب گروه «گتک» تجربه ای جدید در ارائه موسیقی جنوب ایران خواهد بود. گتک نام گروه جدیدی است که حبیب، ماهان میر عرب، محمد خدادادی و من، به صورت بین المللی تشکیل داده ایم. این کنسرت در ساعت ۱۹ روز ۲۶ سپتامبر برگزار خواهد شد. ناگفته نماند که گتک نام گیاهی است که در دل سخت ترین شرایط و حتی شوره زارها می روید!، همچنین در استفاده از اعضای گروه لیان، به دلیل مشکلات ویزا محدودیت وجود دارد و البته این گروه همچنان به قوت خود به کارش ادامه می دهد.»

شایان ذکر است که کنسرت گتک با حمایت ۳۶۰Trip به روی صحنه خواهد رفت. ۳۶۰trip سامانه رزرو آنلاین خدمات سفر از جمله رزرو بلیط هواپیما، هتل ها و اقامتگاه های ایرانی و خارجی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج