اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۴۵۰۳
۱۸ نظر
۵۰۱۴
۱۸ نظر
۵۰۱۴
پ

مرد دماغ عملی بازداشت شد

مرد دماغ عمل کرده ای که در ویدئو تکان دهنده قتل یک مرد در شیراز، تبر به دست داشت، دستگیر شد.

خبرآنلاین نوشت: مرد دماغ عمل کرده ای که در ویدئو تکان دهنده قتل یک مرد در شیراز، تبر به دست داشت، دستگیر شد.

این طور که ویدئوی منتشر شده نشان می دهد او با همراهانش با تبر و چاقو مرد جوانی را در برابر چشمان همسر باردارش از پا در می آورند؛ او سپس از پنجره خودرو وارد ماشین می شود و از مهلکه می گریزد. از آن زمان دو نفر از مهاجمان در ابرکوه و لرستان بازداشت شدند ولی از این مرد جوان دماغ عمل کرده ،رد پایی دیده نمی شد.

تا اینکه ساعت ۲ بامداد دیروز، ماموران اطلاعات سپاه فجر استان فارس او را در باغی در روستایی حومه شیراز بازداشت کردند.اواخر مردادماه فيلم منتشر شده از صحنه اين جنايت بسياري از مردم شيراز را متأثر كرده بود در این فیلم هولناک ،جوانی تبر به دست در حالی که بینی اش نیز عملی بود در حالی که به سرعت قصد فرار از صحنه را داشت با بستن درب خودرو از شیشه وارد ماشین شده و سپس با همدستانش از محل متواری می شود.

اين جنايت در اواخر مردادماه در محدوده بولوار اميركبير رخ داد. زوج جواني سوار بر خودرویشان در حال عبور از يكي از خيابانهاي منطقه بودند كه ناگهان يك دستگاه پژو پرشياي سفيد رنگ با خودروي آنها تصادف كرد.

مرد جوان از ماشين پياده شد كه خسارت و علت تصادف را بررسي كند اما در همين هنگام سرنشينان پرشيا به سمت او با چاقو و تبر حمله كردند و آنها با چاقو و تبر ضربات متعددی به مرد جوان زدند. مهاجمان همچنين جوان ديگري را كه همراه اين زوج بود مجروح كردند و پس از آن سوار بر خودروي خود از محل گريختند.

طولي نكشيد كه مرد جوان مقابل چشمان همسر باردارش بر اثر شدت خونريزي جان باخت و وقتي مأموران پليس به محل حادثه رسيدند، اثري از مهاجمان نبود. همسر مقتول به همراه جوان ديگري كه در اين حادثه مجروح شده بود به بيمارستان منتقل شدند.

از همان زمان تحقيقات گسترده براي شناسايي و دستگيري مهاجمان آغاز شد. اين در حالي بود كه انتشار فيلم لحظه جنايت در شبكه هاي اجتماعي، وحشت به جان مردم منطقه انداخته و باعث جريحهدار شدن احساسات شهروندان شده بود.تيمهاي جنايي به جستوجو براي يافتن ردي از عاملان جنايت پرداختند و خيلي زود موفق شدند هويت آنها را شناسايي كنند.

در ادامه مشخص شد كه متهمان قصد دارند هر طوري شده از كشور فرار كنند اما پيش از اينكه موفق به اجراي نقشهخود شوند، يكي از آنها كه به شهرستان ابركوه در يزد گريخته بود به دام پليس افتاد و دستگير شد.

با اطلاعاتي كه از اين مرد به دست آمد، دومين متهم در خرم آباد ردگيري شد و درحاليكه وي با تهيه بليت راهي فرودگاه شده بود و قصد خروج از كشور را داشت، پيش از پرواز دستگير شد. اما همچنان یکی دیگر از مردان تبر به دست متواری بود. از این رو تحقیقات از سوی ماموران برای به دست آمدن ردی از این مرد ادامه داشت تا اینکه ماموران اطلاعات سپاه فجر توانستند رد متهم را در یکی از شهرهای اطراف شیرازدر حالی به دست آورند که متهم مشغول تدارک برای فرار از کشور بود.

در نهایت بامداد روز گذشته ماموران برای دستگیری وی وارد عمل شده و نامبرده را در یک عملیات غافلگیرانه در باغی در اطراف شیراز دستگیر کردند. این متهم پس از انتقال به شیراز نزد درخشان بازپرس دادسرای جنایی شیراز بازجویی شد.

متهم دماغ عملی در بازجویی های اولیه به داشتن تبر، جرح با آن و حضور در درگیری اعتراف کرد. در بررسی سوابق این متهم فاش شد که وی دارای چندین مورد سابقه درگیری، جرح با چاقو و... است.

این پرونده به صورت ویژه در دادسرای جنایی شیراز رسیدگی می شود. پیش از این علي القاصي، رئيس كل دادگستري استان فارس گفته بود پرونده اين جنايت با حساسيت و بهصورت ويژه در دستگاه قضايي استان رسيدگي ميشود تا متهمان به سزاي عملشان برسند.

وی در نشست خبری اخیر خود عنوان کرده بود که پرونده عاملان این جنایت به صورت ویژه رسیدگی خواهد شد و دستگاه قضایی برای برخورد با این دسته از افراد مصمم است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حقشن اعدامه

    • بدون نام

      زن بیچاره بر اثر شوک بچه شو هم سقط کرد
      خدا بهش صبر بده

    • بدون نام

      اینا انگل های اجتماعن,بچه پولدارایی هستن که پول باباشون رو خرج خالکوبی و برداشتن زیر ابرو وعمل دماغو....میکنن همه ی اعتبارشون هم به همون پوله نه سواد دارن نه کار دارن نه شعور دارن شرط میبندم موقع تصادف هم ... خورده بودن عقل تو سرشون نبوده

    • بدون نام

      من انسانی سنگ دل نیستم بگم اعدام ولی جلوی چشم زن حامله اش کشتنش اصل نامردیه.اعدام درملاعام حق اینهاست .خدابه خانواده اش صبربده

    • بدون نام

      اعدام بهترین روش برای مهار همچین انگل ها و طفیلی های جامعه است.حیفه از واژه انسان یا آدم برا این موجودات کثیف استفاده کرد

    • ساراازاصفهان

      فیلمشو دیدم وحشتناک بود .خدا لعنتشون کنه.اینارو وجدانن آویزونشون کنین.

    • بدون نام

      اینها رو باید تحویل خانواده مقتول بدهند تا هر جور خودشون صلاح دونستن سزای عملشون رو بدن

    • محمد

      هرسه نفرشان باید اعدام شوند و به هیچوجه نباید گذشت کرد...

    • بدون نام

      خدا لعنتشون کنه باید با همون تبر تیکه تیکه بشن

    • بدون نام

      گردنش را باید با همان تبر زد. ..

    • بدون نام

      واقعا سریعا اعدام کنند این جانوران ادم نما را بسیار دردناک و کمال شقاوت این حیوانات را نشان میده

    • دادا

      خیابان مدرس یک سایپا به پرایدم زد ویک جوان نفهمی اومد بیرون وفحاشی وقصد داعوا کرد وقتی دید من دعوا نمی کنم مثل حیوان سرشا انداخت پایین بدون بررسی خصارت رفت

    • بدون نام

      ماشالا به شیراز که شده منبع جرم و جنایت . یا ادم میکشن یا خفاش شب دنبال ناموس مردمه یا هزار تا جنایت دیگه زشته بخدا . مثلا شیراز ی شهر تاریخی هست مثلااااااااا

    • بدون نام

      ایتا رو باید زجر کش کرد اونوقت ما میگیم داعش اینا وحشی ترن. خدا ازشون نگذره. حیف اعدام باید زنده زنده تیکه تیکه بشن

    • علی

      هرسه تاشون رو باید در ملاعام اعدام کننند

    • احسان

      واقعا اشکم رو در اورد من فیلمش رو دیدم ک این اشغال دنبال ماشین میدوید ولی من خیال کردم این از شاهدان ماجراست و میخواد اونا رو بگیره،،خیلی صحنه بدی بود چندتا خانم گریه میکردن و تو سر خودشون میزدن،،تو رو قران اینا رو همون صحنه جنایت اعدام کنین،بخاطر یه تصادف زدن اون بیچاره رو کشتن تف ب شرفتون

    • احسان

      واقعا خسته نباشید ب اطلاعات سپاه ک خیلی زود این اشغالا رو پیدا کردن و نزاشتن خون اون بیچاره پایمال بشه،بیچاره تازه داشت پدر میشد هییییی روزگار،،خدا رحمتش کنه

    • زرى

      ترو خدا مردم از خون عزيزاتون به خاطر پول ديه گذشت نكنيد كه اين جانوراى وحشى دوباره وارد اجتماع بشن و كنار بچه هاى معصوم و بيگناهمون به زندگى نكبتيشون ادامه بدن التماستون ميكنم گذشت نكنيد
      كاش ..........

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج