adexo3
۳۸۴۸۵۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

بهره برداری از مترو هشتگرد تا پایان سال

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در تشریح جزئیات پروژه‌های ریلی سه شهر جدید پرند، پردیس و هشتگرد اعلام کرد: در صورت تامین اعتبارات تا پایان سال مترو هشتگرد افتتاح خواهد شد.

خبرگزاری آنا: مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در تشریح جزئیات پروژه‌های ریلی سه شهر جدید پرند، پردیس و هشتگرد اعلام کرد: در صورت تامین اعتبارات تا پایان سال مترو هشتگرد افتتاح خواهد شد.

محسن نریمان با بیان اینکه به زودی مترو پرند راه‌اندازی می‌شود گفت: در صورت تامین اعتبارات تا پایان سال مترو هشتگرد افتتاح خواهد شد و مطالعات خط ریلی پردیس نیز در حال انجام است.

وی در ادامه اظهار کرد: بیش از ۸۰ درصد پروژه مترو هشتگرد انجام شده که اگر اعتبارات تخصیص یابد تا پایان سال این شهر را به شهر مادر (کرج) وصل می‌کنیم.

وی هم‌چنین درباره آخرین وضعیت مترو پرند گفت: اکنون ارتباط ریلی در پرند برقرار است اما در نظر داریم آن را به مترو تهران وصل کنیم. در این باره چند کیلومتر دیگر باقی مانده تا پرند را از طریق شهر جدید آفتاب به مترو متصل کنیم که به زودی این اقدام انجام می‌شود.

نریمان به مطالعات انجام شده بر روی مترو پردیس نیز اشاره و تاکید کرد: علی‌رغم این که یک آزادراه مناسب برای پردیس داریم ولی به آن اکتفا نکردیم. به همین دلیل در حال مطالعه خط ریل حومه‌ای برای شهر جدید پردیس هستیم تا این شهر را هم به شبکه مترو تهران وصل کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید اظهار کرد: برنامه ما برای تمام شهرهای جدید در کشور این است که آنها را با ارتباطات ریلی مناسب به شهرهای مادر وصل کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج