adexo3
۳۸۵۱۷۵
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

کشف جسد زنی در حاشیه جاده روستایی

با پیداشدن جسد زن میانسال در حاشیه جاده یکی از روستاهای اطراف شهرستان فومن دراستان گیلان تحقیقات جنایی برای کشف جنایت آغازشد.

روزنامه ایران: با پیداشدن جسد زن میانسال در حاشیه جاده یکی از روستاهای اطراف شهرستان فومن دراستان گیلان تحقیقات جنایی برای کشف جنایت آغازشد.

هفته گذشته یکی از اهالی روستا هنگام عبور ازجاده خاکی با جسد زن ناشناس روبه‌روشد وبلافاصله موضوع را به پلیس ۱۱۰خبرداد. دقایقی بعد نیزمأموران پاسگاه خود را به محل وقوع حادثه رسانده و با اعلام موضوع به بازپرس و تیم جنایی تحقیقات مقدماتی دراین باره کلید خورد.

شواهد نشان می‌داد زن میانسال که شلوار جین آبی و تی‌شرت خاکستری بر تن داشت درمحل دیگری با چاقو به قتل رسیده و جسدش پس ازانتقال به جاده روستایی درآنجا رها شده است. سرهنگ«محمدرضا جعفری خیرخواه» معاون اجتماعی پلیس گیلان در این باره گفت:جسد پس از بررسی‌های مقدماتی با دستوربازپرس به پزشکی قانونی منتقل شد. وی با اشاره به اینکه پس از دو روز تحقیقات، هویت مقتول مشخص شد، بیان داشت: این زن سابقه دار اهل و ساکن رشت بوده که اعتیاد به مواد مخدر نیز داشته است.

به گفته وی، تحقیقات پلیس جنایی برای شناسایی و دستگیری قاتل یا عاملان جنایت ادامه داشته و به محض کشف پرونده، اطلاع‌رسانی رسمی از سوی پلیس صورت خواهد گرفت.
معاون اجتماعی پلیس گیلان با انتقاد از برخی پایگاه‌های خبری که عجله و شتابزدگی را در این ماجرا چاشنی کار خود قرار داده‌اند، گفت: عجله و شتابزدگی در انتشار خبر سبب دامن زدن به شایعات شده و عامل اختلال در کار پلیس می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهیا

      هراسی بی راهه برود عاقبتی بهتر از این نخواهد داشت احتمالا به خاطر پول یا مواد کشته شده.

    • میرزا

      سلام. مهیاجون :مطمئن هستم که این حرف را از ته دل نمیگی،!!!؟؟؟ چون اولاً اعتیاد دیگه بیماری تسخیص داده شده است و احتیاج به کمک اطرافیان و مردم دارن؟؟!!! از کجا معلوم کن خدایی از او سر زده است؟؟؟ شاید یکی از کینه و بدبینی اونو بهتر قتل رسونده!!!؟؟؟ چون کامنتهای تورا خونده ام خوب و آموزنده بوده اما این یکی شاید از ناراحتی ونوشته باشید در هر صورت فعلاً مشخص نیست کهن چطوری و برای چهار به قتل رسیده و پشت سر می خوب نیست غیبتی کنیم، ممنون از شما

    • ساراازاصفهان

      میانسال؟سابقه دار؟....

    • مهیا

      آقا میرزا به نظرمن اعتیاد مریضی نیست وفردی که با میل خودش پا در این عرصه میذاره خطا کاره اگه کسی به فکر زندگی و کسب حلال باشه خیلی کم دچار مشکل می شود .با خدا باش خدا با شماست .

    • فرشته

      شاید هرجایی بوده آخه شلوار جین؟؟؟میان سال؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج