adexo3
۳۸۵۳۱۶
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

گوست رایدر به «ماموران شیلد» پیوست

جاس ودون اعلام کرد برای افزودن جادو به سریال مارولی «ماموران شیلد» شخصیت گوست رایدر را وارد این سریال کرد.

روزنامه بانی فیلم: جاس ودون اعلام کرد برای افزودن جادو به سریال مارولی «ماموران شیلد» شخصیت گوست رایدر را وارد این سریال کرد.

گوست رایدر به «ماموران شیلد» پیوست

به نقل از ایندپندنت، در حالیکه تنها دو هفته به بازگشت سریال «ماموران شیلد» در ایالات متحده باقی مانده، کمپانی مارول به هواداران این سریال اولین عکس از گابریل لونا در قالب شخصیت گوست رایدر را هدیه داده است.

روح آتشین انتقام که زمانی نیکولاس کیج نقشش را در دو فیلم سینمایی افتضاح بازی کرد، برای نخستین بار در این سریال ظاهر می شود و به این ترتیب خود را وارد دنیای سینماتیک مارول می کند. اولین تصویر از بازیگر این شخصیت در مجله انترتینمنت ویکلی منتشر شده و جاس ودون، تهیه کننده اجرایی سریال با این مجله صحبت کرده است. او گفت: «مثل همیشه، ما همانطور که خودمان می خواهیم به این شخصیت شکل می دهیم. در جاهایی که احساس می کنیم واقعا مهم است به داستان کمیک بوک ها وفادار خواهیم ماند. این را خیلی دوست داریم که این شخصیتی واقعا پویاست و آن بچه شرق لس آنجلسی را در خود دارد.» به این ترتیب با ورود گوست رایدر، جادو به سریال «ماموران شیلد» معرفی می‌شود که در توازن با معرفی شدن جادو به دنیای سینماتیک مارول از طریق فیلم «دکتر استرنج» است.

ودون در ادامه گفت: «ماجرا با مردی شروع شد که با استفاده از علم برای خود یک لباس آهنین طراحی کرد و بعد ما با آدم فضایی هایی آشنا شدیم که نقطه آغاز بسیاری از افسانه‌های مربوط به خدایان مان بودند و امسال هم دکتر استرنج بیرون می آید. ما داریم ماجرا را حتی بیشتر نسبت به دنیایی از چیزهایی باز می کنیم که هنوز نمی‌توانیم کامل آن‌ها را درک کنیم یا همانطور که تور می گوید، جادو علمی است که ما هنوز آن را درک نمی‌کنیم. خب، حالا می خواهیم وارد جادوی حسابی حسابی شیک و باحال بشویم.»

اخیرا بحث هایی حول محور این سریال پیش آمد و هواداران آن به شدت از این عصبانی شدند که جیسون او مارا، کسی که در چند فیلم انیمیشنی بتمن مسئولیت صداپیشگی این شخصیت را بر عهده داشت، به عنوان رهبر جدید شیلد در سریال معرفی شد. خیلی‌ها می خواستند ملیندا می، ماریا هیل یا شارون کارتر جای کولسون را بگیرند.

«ماموران شیلد» روز بیستم سپتامبر به شبکه ای بی سی بازمی‌گردد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج