اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۵۳۵۰
۲۰ نظر
۵۰۰۷
۲۰ نظر
۵۰۰۷
پ

راننده نیسان کینه توز، از روی ۴ نفر رد شد!

مردی با پلیس تماس گرفت و از درگیری میان دو خانواده مقابل پزشکی قانونی ماهدشت کرج خبر داد.

جام جم آنلاین: مردی با پلیس تماس گرفت و از درگیری میان دو خانواده مقابل پزشکی قانونی ماهدشت کرج خبر داد.

ماموران با حضور در آنجا مشاهده کردند چند نفر با دست و پای شکسته و باندپیچی شده حضور دارند و سه مرد مصدوم نیز در کناری افتاده‌اند و جسد غرق در خون مردی ۶۰ ساله در چندقدمی آنهاست.

ماموران، سه مرد مصدوم را به بیمارستان ماهدشت منتقل کردند و با گزارش مرگ پیرمرد به ایوب ابراهیمیان، کشیک قتل دادسرای امور جنایی کرج، با هماهنگی قضایی جسد پیرمرد به پزشکی‌قانونی منتقل شد.

شاهدان ماجرا و شرکت‌کنندگان در این درگیری برای ادامه تحقیقات به کلانتری منتقل شدند. در بازجویی اولیه معلوم شد این جنایت به دلیل اختلاف خانوادگی میان دو خانواده رخ داده است. با مشخص شدن این موضوع، تحقیقات از آنها در پلیس آگاهی استان البرز ادامه پیدا کرد.

یکی از طرفین درگیری که از اعضای خانواده مقتول بود، به پلیس گفت: دختری از فامیلمان عروس خانواده مقابل شد، اما مدتی پیش به دلیل مشکلاتی، او و همسرش مجبور شدند از هم جدا شوند. از آن روز میان این دو خانواده کینه و نفرت شکل گرفت. هرجا همدیگر را می‌دیدند، به هم ناسزا می‌گفتند و درگیری میانشان شکل می‌گرفت. روز جمعه پس از پایان یافتن یک مراسم ختم، این دو خانواده بار دیگر با هم درگیر شدند.

وی افزود: زد و خوردی میان این دو خانواده شکل گرفت و تعدادی از طرفین نیز مصدوم شدند. با باز شدن پای پلیس به ماجرا، همگی به کلانتری رفتند. ماموران سعی می‌کردند با توجه به این‌که درگیری خانوادگی است، صلح و سازش میان آنها برقرار کنند، اما این دو خانواده حاضر به گذشت نبودند.

این مرد ادامه داد: امروز مصدومان درگیری روز گذشته برای بررسی میزان صدمات به پزشکی قانونی آمدند که دوباره با یکدیگر درگیر شدند. در ادامه با بالا گرفتن درگیری، ناگهان مردی که راننده خودرو وانت نیسانی بود، وارد ماجرا شد. او خشمگین بود و با سرعت به سمت خانواده عروس آمد. می‌خواست همه ما را زیر بگیرد. سعی کردیم از دست او فرار کنیم، اما مرد سالخورده موفق نشد و راننده او را زیر گرفت. بعد سراغ بقیه افراد خانواده عروس رفت و سه نفر از مردان خانواده را هم زیر گرفت و به کناری پرت کرد.

وی گفت: خودرو را متوقف کردیم و راننده را پیاده کرده و بشدت کتک زدیم. در همین موقع خانواده داماد او را فراری دادند.

ماموران با ثبت اظهارات وی و دیگر شاهدان ماجرا به تحقیق از خانواده داماد جوان پرداختند که آنها گفتند قاتل فراری عموی خانواده است. با توجه به درگیری رخ داده مقابل پزشکی قانونی، با او تماس گرفته‌اند که وی برای کمک به آنها بیاید تا این دعوا را پایان دهد و گمان نمی‌کردند او دست به چنین جنایتی بزند.

با مشخص شدن هویت قاتل فراری، او تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و سرانجام روز‌های پایانی هفته گذشته ماموران سرنخ‌هایی یافتند که نشان می‌داد قاتل که در صحنه جنایت مصدوم شده بود، در یکی از بیمارستان‌های شهر کرج بستری است. کارآگاهان جنایی با هماهنگی قضایی به آنجا اعزام شده و دربیمارستان به تحقیق اولیه از وی پرداختند.

مرد میانسال گفت: روز حادثه خانواده برادرم با من تماس گرفتند و گفتند با خانواده عروس سابقشان در پزشکی قانونی درگیر شده‌اند و از من کمک خواستند. من هم برای کمک به آنها رفتم که ناگهان به دلیل ازدحام جمعیت نتوانستم خودرویم را کنترل کنم و آنها را ناخواسته زیر گرفتم.

این درحالی بود که شواهد به دست آمده از محل حادثه نشان می‌داد این مرد بعمد آنها را زیر گرفته و منجر به مصدومیت سه مرد و مرگ پیرمرد شده است.

متهم در بیمارستان تحت مراقبت پلیس است تا پس از بهبود و انتقال به پلیس آگاهی تحقیقات از وی ادامه پیدا کند. همچنین پلیس تحقیق از مصدومان حادثه را آغاز کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردم دیوانه شدن این همه طلاق
      درگیری برای چی ؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      مثل ادم نميتونند از هم جدا شند؟

    • احسان

      این ها نتیجه ی همون فرهنگ و همون تبلیغاتیه که طلاق رو بد میدونه. اگه طلاق رو انقدر بد تبلیغ نمیکردند مثل آدم از هم جدا میشدند میرفتند دنبال زندگیشان.

    • بدون نام

      ولی در تهران برای طلاق جشن میگیرند

    • مینا

      عجب!!!!
      آدم شاخ درمیاره

      انگار بعضی ها دوست دارن دنبال دردسر برن
      دونفر آدم عاقل و بالغ نتونستن باهم زندگی کنن و ترجیح دادن جدا بشن به شما ها چه ربطی داره

      گرچه فکر می کنم جدایی اون ذوج هم بخاطر همین خانواده ها بوده اگه بهشون امان میدادن شاید میتونستن خوب و راحت با هم زندگی کنن

    • مهدی

      متاسفانه فرهنگ غلطیه که طلاق رو بد میدونیم ... این فرهنگ های غلط باعث این جورچیزامیشه

    • میرزا

      در زندگی های عشیره ای و طایفه ای، هر گاه عروس و داماد درگیر شوند به معنی آن است که دو طایفه یا دو ایل باهم درگیر هستند!! 'یادتونه چند روز پیش خانم مهندیی در دادگاه جلوی شوهر خود رانو زد و گفتم طلاقش در بین خانواده ما جایی ندارد،!!! اما بعضی از دوستان آن خانم را مورد شماتت و نکوهش قرار دادن!!! اون خانم مهندس میخواسته از این جور درگیری ها جلوگیری کنه، و به زندگی خود هم لطمه بیشتر نزنه!!! در حدود بیشتر از 60درصد از مردم کشورمون شرایط اینجوری است، شما دوستان گرامی شاید فقط مراکز شهرها را دیده و از بین مرکز شهرها هم شاید سی تا چهل در صد همون روش قبیله ای و عشیره ای زندگی میکنند، یعنی دقیقاً مثل داستان کبکبه و زاغ در کلاس های سوم دبستان که زاغ میخواست روش کبک را یاد بگیرند روش خودشان را هم فراموش کردند، ببخشید این را میگم افرادی که از عشیره و ایل اطلاعاتی دارند به راحتی می دانند چیزی میگم، در ایران عزیزم ما اکثراً دارای ایل و تبار هستند و نباید گول لباس مردم را خورد، نه اینکه ایل و تبار و عشیره بد است. نه، بسیار هم عالی و در اغلب موارد خیلی خیلی خوب و پسندیده است اما در هنگام درگیری خوب باز همدیگر را رها نمی کنند، ار شمال، غرب، جنوب، وشرق و مرکز ایران دارای ایل و عشیره های بزرگ و نامدار است،

    • بدون نام

      راننده نیسانها کمابیش چه توی جاده چه ....همگی همینطورن انگار پشت فرمان نشستن همه چیز وهمه کس تحت فرمان اوناس

    • بدون نام

      اینها همش تقصیر داعشه
      به همه یاد داد که میشه با ماشین از روی ده ها آدم گذشت بدون هیچ دردسری

    • سعید

      دو نفر ازهم دیگه جدا شدن عموی خانواده میاد آدم میکشه،ما جوونترا میخواییم از اینا چی یاد بگیریم....!

    • بدون نام

      هخخخخ داعش بدبخت کجاا یاد داده از رو مردم با ماشین رد شدن .. خیلیا از ایرانیا خودشون دست داعش رو بستن مگه اون موقه که دکتر اصفهانی بخیه صورت بچه 4 ساله رو باز کرد داعش نگفت اینم بد شکنجه ای نیست که ایران به ما یاد داد . یا همه چیز مقصر داعشه یا فضای مجازی . نه ملت ما خودشون کم جنایت نمیکنن البته اونایی رو میگم که تیتر مجله و اخبارن

    • محمدی

      سلام خدمت دوستان طلاق گرفته تموم شدرفت بعضی ازاین .....ادم نما هنوزبی ... نمیفهمن شایدنخوادباتوزندگی کنه من خودم مردم هستن بعضی ازاین مردا میخوان دختره ب زورباش ازدواج کنه ب زوردوسش داشته باشه پدرمادرهاهم ب خواسته دختره توجه نمیکنن بعدنتیجش همین میشه .فرهنگ غلط

    • سینا یزد

      با نظر مینا خانم موافقم کاملا درست میفرمایید

    • عباس

      راستی, از اون جوان سیاهپوست که چند سال قبل بدست پلیس امریکایی کشته شد, چند روزه هیچی ننوشته اید...

    • بدون نام

      باعث تاسفه، در قرن بيست يکم آدمي حيرت ميکند از اينهمه جهالت!

    • شهروند

      راننده نیسانها کللن قاتل هستن حالا چه دعوا باشه یا تو جاده فکر میکنن که خیلی قدرتمندن

    • بدون نام

      لات بازی شده فرهنگ ...

    • فرهاد

      سلام بیشتر راننده نیسانها ..............اند همین دیروز یه نیسان ماشین پارک شده ام تو پارکینگ زد وفرار کرد

    • بدون نام

      مقصر آل سعود واسرائیل است که فرهنگ خودرابرماملت شریف ونجیب غالب کرده اندوماملت متمدن ایران رادچار این هراسونی وعادت ناپسند دخالت درزندگی دیگران کرده اند.وگرنه تمام ملتهای جهان نیازمند یادگیری فرهنگ غنی ماهستند .

    • بدون نام

      ههههه از راننده نیسان خواسته وصاتت کنه... همیشه پای یک نیسان آبی در میان است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج