جاباما
۳۸۵۴۴۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

توزیع کتب درسی پایه متوسطه دوم از امروز

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از توزیع کتب درسی متوسطه دوم و پایه دهم از امروز در کتابفروشی‌ها خبر داد و گفت: کتب ابتدایی و پیش دانشگاهی نیز در مدارس و همزمان با آغاز سال تحصیلی در میان دانش‌آموزان توزیع خواهند شد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از توزیع کتب درسی متوسطه دوم و پایه دهم از امروز در کتابفروشی‌ها خبر داد و گفت: کتب ابتدایی و پیش دانشگاهی نیز در مدارس و همزمان با آغاز سال تحصیلی در میان دانش‌آموزان توزیع خواهند شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محی‌الدین بهرام محمدیان در همایش توجیهی برنامه پروژه ملی مهر گفت: این تحربیات سالانه باید هم‌افزایی داشته باشد و از آنچه سال گذشته به دست آمد نباید غفلت کنیم.

وی افزود: باید به همه ابعاد در ارزیابی‌ها توجه کرد. اگر به یک فاکتور بپردازیم و از بخش‌های دیگر غفلت کنیم شکل و شمایل کاریکاتوری از آموزش و پرورش ارائه می‌دهیم.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با اشاره به تغییر محتوای آموزشی پایه دهم گفت: امسال عناوین کتب و محتواهای آموزشی پایه دهم افزایش یافت و ۱۴۰ عنوان کتاب مشمول تغییر شد، همچنین راهنمای معلم تولید شد و پیوست های آموزشی تدارک دیدیم.

محمدیان افزود: توزیع کتابهای درسی دوره اول متوسطه از ۱۵ شهریور آغاز شده و کتب دوره دوم متوسطه و پایه دهم نیز از امروز در کتابفروشی ها ارائه شده و واحد بازرسی سازمان پیگیر توزیع مرتب آن در استانهاست.


رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با بیان اینکه کتب دوره ابتدایی و فنی و حرفه ای نیز در مدارس توزیع خواهد شد، در پاسخ به پرسشی پیرامون علت طراحی و ارائه کتب کمک آموزشی همزمان با توزیع کتب اظهار کرد: از سه ماه گذشته کتب را برای نظرسنجی و اعتبار بخشی بر روی سایت بارگذاری کردیم و در دسترس همگان بوده است البته تا روز آخر احتمال تغییر و اصلاح در محتوا وجود دارد و اگر کسی کمک آموزشی طراحی کرده از محتوای سامانه استفاده کرده است.

وی ادامه داد: امسال برنامه پایه دهم بر اساس جدول مصوب دروس است و ساعات پیش دانشگاهی و سوم متوسطه همانند گذشته است.

وی درباره توزیع کتب فنی و حرفه ای نیز، گفت: دروس فنی برخی در نیمه اول و برخی نیمه دوم سال ارائه می‌شود، کتب فنی و حرفه‌ای که نیمه دوم ارائه می شود در ابتدای سال تحویل دانش آموزان نمی‌شوند و تا نیمه دوم سال از زیر چاپ در می‌آیند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج