۳۸۵۵۲۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

رونمایی سیتروئن از کانسپت جدیدش

نمایشگاه موتور شو پاریس تقریباً یک ماه دیگر برگزار می‌شود و همه بی‌صبرانه منتظرند تا کانسپت‌های وسوسه‌انگیز شرکت‌های مختلف و مدل‌های جدید خودروهای روز این کمپانی‌ها در این نمایشگاه رونمایی شوند.

وب‌سایت بیت لاگ: نمایشگاه موتور شو پاریس تقریباً یک ماه دیگر برگزار می‌شود و همه بی‌صبرانه منتظرند تا کانسپت‌های وسوسه‌انگیز شرکت‌های مختلف و مدل‌های جدید خودروهای روز این کمپانی‌ها در این نمایشگاه رونمایی شوند.
یکی از اولین‌های این لیست انتظار قطعاً کانسپت CXprience سیتروئن است. در حالی که امروزه اکثر ماشین‌های کانسپت، یا اشاره به یک طراحی جدید و قدرت‌های بالا و پیشرانه‌های نوین دارند و یا به‌صورت آینده‌نگرانه‌ای از تکنولوژی‌های رؤیایی استفاده می‌کنند، سیتروئن در مدل CXperience خود راهی بین این دیدگاه‌ها را پیش‌گرفته است.
رونمایی سیتروئن از کانسپت جدیدش
طراحی با المان‌های آینده‌نگرانه و انتقال قدرت هیبریدی می‌تواند هر وسیله‌ی نقلیه‌ای را در جاده‌ها پشتیبانی کند و این طراحی‌ها نظر مخاطبین را به دو گونه تقسیم می‌کند که یا می‌گویند:"وای! این خودرو به‌زودی وارد بازار می‌شود" و یا نظر کاملاً مخالفی دارند و می‌گویند: "عمراً این خودرو به خط تولید برسد!" در کلاس‌های خودرویی، کانسپت CXperience با ۴٫۸۵ متر طول جایی بین یک سدان بزرگ و یک خودروی استیشن را به خود اختصاص می‌دهد. بدون اینکه جزو هیچ‌کدام از این دسته‌ها محسوب شود. سبک طراحی این ماشین نشانه‌های خاص خود را دارد که می‌توان به برآمدگی‌های کوچک بدنه، کاپوت منحنی، استیل فست بک عقب، دماغه صاف جلو بدون جلوپنجره مشبک و نوارهای نازک چراغ‌های LED جای چراغ‌های بزرگ متداول در طراحی اشاره کرد.
رونمایی سیتروئن از کانسپت جدیدش
رونمایی سیتروئن از کانسپت جدیدش
رونمایی سیتروئن از کانسپت جدیدش
فلپ‌های قابل‌کنترل در گوشه‌های سپر جلو ماشین، با کنترل جریان هوای ورودی به موتور می‌تواند به مانور پذیری بهتر این خودرو کمک می‌کنند.
همچنین در این خودرو خبری از آینه‌بغل نیست! به‌جای آن دو دوربین را در دو سمت ماشین می‌بینیم که تصویر را روی مانیتور کوچک در داخل درب خودرو می‌اندازند. در این خودرو دوربین‌های دیگری هم به‌صورت مخفی تعبیه‌شده که هنگام پارک دید ۳۶۰ درجه از خودرو می‌دهند.
رونمایی سیتروئن از کانسپت جدیدش
رونمایی سیتروئن از کانسپت جدیدش
برای درب‌های عقب این خودرو از درب خودکُشی استفاده‌شده است ولی درب‌های جلو معمولی هستند که این طراحی باعث شکوه بیشتر این خودرو شده است. این تکنیک طراحی را پیش‌ازاین در خودروهایی مانند تسلا هم دیده بودیم (درب‌های بال پرنده‌ای در عقب مدل X این کمپانی) که واقعاً باعث زیبایی بیشتر طراحی می‌شوند. چراغ‌های بومرنگ شکل عقب هم مانند چراغ‌های جلو حاوی یک نوار باریک از LED هستند و همچنین در سپر این خودرو دو اگزوز تعبیه‌شده است. به طراحی فوق‌العاده‌ی داخل این خودرو که برسیم، چرم زرد بکار رفته و داشبورد ساده ولی جذاب از جنس چوب گردو را می‌بینیم که در زیر فرمان یک تکه بوده ولی به خاطر درب داشبورد با یک برش به دو قسمت تقسیم‌شده.
همچنین مانیتور ۱۹ اینچی موجود در این خودرو بیشتر جلو داشبورد را گرفته است و همچنین فرمان مربعی آن‌که ما را یاد گذشته‌ی سیتروئن می‌اندازد و در بالای تمام این تجهیزات می‌شود صفحه‌نمایش هداپ این خودرو را دید که هنگام رانندگی بیشتر اطلاعات لازم را نمایش می‌دهد. صندلی‌های عقب یکپارچه هستند و پشتی‌های آنها از دو قسمت مجزا تشکیل‌شده است. قسمت بالایی مجهز به اسپیکرهای حاوی "audio cone" برای هر سرنشین است. سیستم سرگرمی این ماشین با صفحه‌نمایش تاچ بزرگ داخل ماشین با نسبت ابعادی ۱۶:۳ کنترل می‌شود و محدوده‌ی وسیعی از خدمات را مانند کنترل خانه و گاراژ را به خوبی انتقال اطلاعات و پخش فیلم و موسیقی انجام می‌دهد.
رونمایی سیتروئن از کانسپت جدیدش
رونمایی سیتروئن از کانسپت جدیدش
رونمایی سیتروئن از کانسپت جدیدش
رونمایی سیتروئن از کانسپت جدیدش
رونمایی سیتروئن از کانسپت جدیدش
رونمایی سیتروئن از کانسپت جدیدش
همچنین در CXprience شاهد دوربین متصل جدید این کمپانی که یک دوربین زاویه باز است و برای اولین بار در سیتروئن C3 جدید استفاده شد، هستیم. دوربین یکپارچه داشبورد باعث می‌شود که سرنشینان بتوانند از منظره‌ی نزدیک به راننده عکس یا فیلم بگیرند.
سیستم پیشرانه CXpreience یک سیستم هیبریدی گازوئیل-برقی است که حجم موتور آن فعلاً مشخص نیست ولی این موتور قرار است ۲۰۰ اسب بخار قدرت با ۱۰۷ اسب بخار قدرت اضافی تولید کند. این موتور قرار است با یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ترکیب شود و یک خودروی قدرتمند دیفرانسیل عقب را تشکیل دهند. سیتروئن می‌گوید CXpreience باقدرت کامل ۳۰۰ اسب بخاری در حالت تمام برقی و با یک‌بار شارژ کامل ۶۰ کیلومتر راه خواهد رفت. باتری این خودرو با توجه به سیستم شارژش بین یک ساعت و نیم تا سه ساعت ونیم طول می‌کشد تا شارژ شود و در این مدت چراغ‌های عقب خودرو نمایانگر شارژ باتری هستند. سیتروئن وعده داده است که این خودرو را به‌صورت کامل (حتی با تکنولوژی‌های درون ماشین) در نمایشگاه پاریس به نمایش بگذارد.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید:
رونمایی سیتروئن از کانسپت جدیدش
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج