اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۵۵۸۱
۵ نظر
۵۰۱۳
۵ نظر
۵۰۱۳
پ

بازداشت عامل انتشار ۲۰ هزار عکس خانوادگی

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: مدیر ۱۸ ساله یک گروه غیرمجاز اینستاگرامی که اقدام به انتشار ۲۰ هزار عکس سلفی شخصی و خانوادگی کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

خبرگزاری میزان: فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: مدیر ۱۸ ساله یک گروه غیرمجاز اینستاگرامی که اقدام به انتشار ۲۰ هزار عکس سلفی شخصی و خانوادگی کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

سردار روح الامین قاسمی افزود: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد؛ مدیر گروه با تبلیغات گسترده در شبکه اجتماعی اینستاگرام، تصاویر خصوصی و سلفی شهروندان شاهرودی را با مضامین مختلف دریافت و در فضای مجازی منتشر می­ کند.

قاسمی به شناسایی شبکه اینترنتی که به وسیله آن این گروه طراحی و مدیریت می شود، اشاره و خاطرنشان کرد: با هماهنگی قاضی پرونده دارنده اینترنت مورد اشاره به اداره پلیس احضار شد.

وی با بیان اینکه متهم در بازجویی های تکمیلی منکر هر گونه فعالیت در این زمینه بود، افزود: کارشناسان پلیس فتای شاهرود با بررسی دقیق تر موضوع دریافتند؛ مدیر این گروه اینستاگرامی با هک اینترنت وای فای یکی از شهروندان، دست به این اقدام مجرمانه زده است.

به گفته این مسئول انتظامی، متهم که فکر می­کرد در پوشش استفاده از اینترنت همسایه خود از دید پلیس مخفی مانده است، در عملیات سریع ماموران انتظامی دستگیر و به پلیس فتای شاهرود منتقل شد.

سردار قاسمی به تکمیل تحقیقات و اعتراف متهم به جرم خود اشاره و تصریح کرد: متهم که دانشجویی جوان بود، به جذب و عضویت چند هزار نفر در این گروه غیرمجاز و فعالیت یک ساله آن اعتراف کرد.

وی ادامه داد: مدیر ۱۸ ساله گروه اینستاگرامی، دختران و پسران جوان را به بهانه شهرت در فضای مجازی فریب داده و تصاویر خصوصی آنان را در اینستا و تلگرام منتشر می­کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان به تبعات اجتماعی این اقدام مجرمانه اشاره و اضافه کرد: برخی خانواده ها با مشاهده تصاویر خصوصی و پنهانی خود در این گروه نگران شده و با عامل آن که معمولا یکی از بستگانشان بوده است، اختلاف پیدا کردند.

وی هک تعداد زیادی از مودم های وای فای شهروندان را اقدام مجرمانه دیگر این متهم جوان عنوان کرد و گفت: با هماهنگی مرجع قضائی تمامی گروه ها و صفحات طراحی شده وی مسدود شد.

سردار قاسمی به عموم شهروندان توصیه کرد: انتشار اطلاعات، تصاویر و فایل های خصوصی و خانوادگی را خط قرمز خود در فضای مجازی بدانید و در صورت مشاهده و اطلاع از هر گونه اقدام مشکوک و غیرقانونی، مراتب را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ یا پلیس فتا در میان بگذارید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اعدام

    • مهسا

      اینا والاه باید هزار بار زجرکششون کنند

    • بدون نام

      چرا اعدام انسان خطا میکنه

    • بدون نام

      بازی کردن با ابروی مردم خطاست ؟ حتما باید بهش لوح تقدیر هم بدن!! باید اینجور ادما رو که اینقدر پست هستن رو زجر کش کرد

    • راوی

      اقای یا خانم مدیریت خبر
      بعضی اظهارنظربقولی حذف میشد از دید رس
      در نظر دادن و اگاهی نداشتن حتی جرعه ای از قانون یا قوانین و ابراز انزجار بصورت تک کلمه ای و ان هم اعدام
      یا ب این فکر کریدد این نوع نگرش در نظر دادن تروج کشتن و هراس فکنی بین مخاطبین شما رو دارد
      میتوانید راجع ب نوع خبر اعمال دیده نشدن این نوع اظهارات را به عمل اورید
      چنان چه مقدور میباشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج