adexo3
۳۸۵۷۴۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

استقبال فرانسه از آتش بس در سوریه

وزیر خارجه فرانسه ضمن استقبال از توافق آتش بس در سوریه بین آمریکا و روسیه نسبت به دستیابی به یک راهکار سیاسی برای حل و فصل بحران سوریه، ابراز امیدواری کرد.

خبرگزاری تسنیم: به گزارش اسپوتنیک، ژان مارک آیرو وزیر خارجه فرانسه امروز شنبه با انتشار بیانیه ای تاکید کرد: توافق روسیه و آمریکا بر سر آتش بس در سوریه، این کشور را به مسیر راهکار سیاسی بازخواهد گرداند.

آتش بس در سوریه قرار است از سحرگاه دوشنبه اجرا شود. آیرو تصریح کرد: من از توافق آمریکا و روسیه در خصوص آتش بس سوریه استقبال می کنم. اکنون این مساله مهم است که توافق آتش بس به طور کامل اجرا شده و مورد احترام قرار گیرد.

وی افزود: حملات هوایی به شهروندان غیر نظامی باید خاتمه پیدا کند. ارسال کمکهای انسانی به مناطق تحت محاصره باید تضمین گردد، درگیری ها در شهر حلب باید متوقف شود تا راهی برای حل و فصل سیاسی بحران سوریه باز شود.

جان کری وزیر خارجه آمریکا، روز جمعه در پایان مذاکرات با سرگئی لاوروف همتای روس خود در ژنو، از توافق بر سر نقشه راهی برای آتش‌بس سوریه و همچنین آغاز فرآیند عملیات سیاسی در این کشور جنگ‌زده خبر داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج