۳۸۶۰۳۵
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از گیمرها

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای امسال با سیاست حمایت از گیمرها قصد دارد با ایجاد انگیزه در بازیکنان، آن‌ها را به دنبال کردن حرفه‌ای گیم تشویق کند.

وئب سایت کلیک: بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای امسال با سیاست حمایت از گیمرها قصد دارد با ایجاد انگیزه در بازیکنان، آن‌ها را به دنبال کردن حرفه‌ای گیم تشویق کند. کریمی قدوسی مدیر عامل این بنیاد در حاشیه دومین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایرانIGL تاکید کرد که حمایت از بازیکنان، موجب رونق صنعت گیم می‌شود و هم‌چنان که این ارگان دولتی نظارت بر تفکیک سنی بازی‌ها و جلوگیری از اشاعه بازی‌های نامناسب را رسالت خود می‌داند، از بازی‌های مناسب نیز حمایت می‌کند.
حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از گیمرها

این حمایت و برگزاری مسابقات، موجب تشویق گیمرها در سنین مختلف، به انجام بازی‌های مناسب و سالم می‌شود. بنیاد بازی‌ها رایانه‌ای با ایجاد امتیاز برای اعزام بازیکنان برتر به مسابقات جهانی، در راستای شناسایی صنعت گیم به جهان نیز قدم بر می‌دارد.

آرین وطن خواه، قهرمان خاورمیانه و نفر هشتم جهان معتقد است که سطح ایران در بازی‌های رایانه‌ای بسیار بالاست و ایرانیان در همه تورنومنت‌های جهانی حرفی برای گفتن دارند.
مرتضی منتظر الظهور قهرمان ۵ کاپ آنلاین جهان و دارنده اولین مدال طلای آسیایی ایران از گیمرهای با تجربه این لیگ است که اکنون در کسوت مربی به فعالیت می‌پردازد. او بر این باور است که در صورت ایجاد تعادل بین بازی رایانه‌ای مناسب و زندگی روزمره، نه تنها ادامه دادن بازی‌ها خللی در زندگی ایجاد نمی‌کند. بلکه موجب افزایش هوش و تمرکز نیز می‌شود.

معین عمو زاده، که برنده بزرگ‌ترین جایزه جهان در رشته PES است، اشاره می‌کند طی تجربه ما، اکثر افرادی که در حیطه گیم فعال هستند، از لحاظ اخلاقی بسیار سلامت و کوشا هستند و بازی رایانه‌ای مناسب، موجب دور شدن جوانان از برخی تفریحات ناسالم می‌شود. اگر خانواده‌ها از فرزندان خود حمایت کنند، آن‌ها می‌توانند به صورت حرفه‌ای وارد این مقوله شوند.

خشایار ثابت، گیمر سابق تیم ملی ایران و مسئول فعلی استعداد یابی رشته fifa در یکی از تیم های شیراز معتقد است خانواده‌ها باید نگاه سنتی خود را نسبت به گیم تغییر دهند چرا که علاوه بر استعدادهای بسیار درخشان در ایران، این نوع بازی‌ها در سراسر جهان به عنوان یک شغل شناخته می‌شوند.

مدیر عامل یکی از شرکت‌های واردکننده لوازم و تجهیزات گیم نیز می‌گوید:«با شناخته شدن سطح بازی ایرانیان در جهان، وارد کنندگان نیز در مذاکرات و تجارت پیرامون صنعت گیم موفق‌تر عمل خواهند کرد.»

امسال مسئولین برگزاری لیگ، در راستای شناساندن جو مسابقات بازی‌های رایانه‌ای به علاقمندان و خانواده‌ها، تصمیم گرفته‌اند تا فینال این مسابقات را در فضای باز برج میلاد برگزار کند تا علاوه بر تشویق جوانان به بازی‌های مناسب، خانواده‌ها نیز با این نوع فعالیت ها آشنا شوند.
این مراسم در روز یکشنبه ۲۱ شهریور ماه ۹۵ ساعت ۲۰ الی ۲۳ در سایت ورزش برج میلاد برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است هزینه بلیط تماشای این قبیل مسابقات به دلیل استقبال زیاد مخاطبان، در همه جای جهان بسیار بالاست. اما این فینال به صورت رایگان برای عموم برگزار می‌شود. امشب قهرمانان ایران برای اعزام به مسابقات جهانی فرانسه نیز مشخص خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج