۳۸۶۳۲۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

آیفون برای چپ دست‌ها مناسب نیست!

نتایج یک بررسی روی عملکرد آنتن دهی گوشی‌های هوشمند نشان داده است که وقتی آیفون‌های اپل را با دست چپ بگیرید قدرت سیگنال‌های آنتن آن کاهش می‌یابد و روی کیفیت مکالمه اثر منفی می‌گذارد.

وب سایت جی اس ام - حسن سیدی: نتایج یک بررسی روی عملکرد آنتن دهی گوشی‌های هوشمند نشان داده است که وقتی آیفون‌های اپل را با دست چپ بگیرید قدرت سیگنال‌های آنتن آن کاهش می‌یابد و روی کیفیت مکالمه اثر منفی می‌گذارد.

آیفون برای چپ دست‌ها مناسب نیست!

از آنجا که اکثر مردم جهان راست دست هستند و با دست راست خود از وسایل استفاده می‌کنند، اکثر طراحان در ساخت وسایل مختلف فقط آنها را مد نظر قرار می‌دهند و افراد چپ دست، که 10 تا 30 درصد جمعیت جهان را شامل می‎شوند، را نادیده می‌گیرند.

دسته‌های صندلی کلاس‌ها، قیچی، دفترها سیمی، خودکارهای ثابت بانک‌ها، دسته بازی پلی‌استیشن و آیفون‌های اپل از جمله مواردی است که چپ‌دست‌ها با آن مشکل دارند. حتما می‌پرسید آیفون دیگه چرا؟ در بررسی که زیر نظر وزیران شورای نوردیک (Norden) انجام گرفته است مشخص شده هنگامی که کاربران iPhone 6s یا iPhone 6s Plus را با دست چپ می‌گیرند یا آن را سمت چپ صورت خود قرار می‌دهند قدرت سیگنال‌های آنتن کاهش می‌یابد که نتیجه آن کاهش کیفیت مکالمه و قطع شدن ارتباط است.

در این بررسی عملکرد 26 گوشی از برندهای مخلتف مورد آزمایش قرار گرفته است که لومیا 640 مایکروسافت بهترین امتیاز را به دست آورده در حالی که آیفون‌های اپل بیشترین افت سیگنال را داشته‌اند.

در گزارش منتشر شده از نتایج این بررسی، دلیل رخ دادن چنین وضعیتی را عدم توجه به حالت‌های مختلف بدن هنگام استفاده از گوشی در طراحی آنتن معرفی کرده است که ممکن است طراحان اپل توجهی به آن نداشته‌اند. متن کامل این گزارش را می‌توانید از اینجا مطالعه کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج