۳۸۶۵۵۶
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

جریمه ۸۰ هزار تومانی برای ورود به خطوط ویژه

فرمانده یگان عملیات و کنترل طرح های ویژه ترافیکی پلیس راهور تهران از آغاز طرح برخورد با تردد موتورسیکلت سواران در خطوط ویژه اتوبوس خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده یگان عملیات و کنترل طرح های ویژه ترافیکی پلیس راهور تهران از آغاز طرح برخورد با تردد موتورسیکلت سواران در خطوط ویژه اتوبوس خبر داد.

سرهنگ سعید سپهری اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام فازهایی بازگشایی مدارس و پیش بینی افزایش حجم ترافیک طرح ویژه برخورد با تردد موتورسیکلت سواران در خطوط ویژه اتوبوس به ویژه در نقاط مرکزی پایتخت همچون خطوط ویژه راه آهن - تجریش، آزادی - سه راه تهرانپارس و... از روز شنبه به اجرا درآمده است.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح پاکسازی خطوط ویژه از تردد موتورسیکلت سواران و افزایش سرعت تردد اتوبوس هاست گفت: با آغاز سال تحصیلی میزان استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی و اتوبوسرانی افزایش یافته و به همین دلیل پلیس راهور با اجرای این طرح سایت در روان سازی ترافیک و کمک به آمد و شد در خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی دارد.

فرمانده یگان عملیات و کنترل طرح های ویژه ترافیکی پلیس راهور با بیان اینکه کفی‌های پلیس راهور برای برخورد با موتورسیکلت سوارانی که از خطوط ویژه تردد می‌کنند، در نقاط مختلف پایتخت مستقر شده اند، اظهار کرد: موتور سیکلت هایی که توسط پلیس توقیف شود برای بار اول یک هفته و اگر سابقه توقیف داشته باشد به مدت یک ماه در پارکینگ خواهند بود.

به گفته سپهری، همزمان با اجرای این طرح، "طرح برخورد با تخلفات موتورسیکلت سواران" در دیگر نقاط پایتخت نیز اجرا شده؛ اما در این تست تمرکز ویژه در پاکسازی خطوط ویژه اتوبوس هاست.

وی افزود: بر اساس قانون، نداشتن کلاه ایمنی جریمه ۶۰ هزار تومانی، انجام حرکات نمایشی با موتور سیکلت جریمه ۱۵۰ هزار تومانی و عبور از پیاده رو جریمه ۶۵ هزار تومانی برای موتور سیکلت سواران در پی خواهد داشت.

سپهری ادامه داد: ورود غیرمجاز به خطوط ویژه نیز علاوه بر این که توقیف موتورسیکلت را به همراه دارد جریمه ۸۰ هزار تومانی برای متخلفان دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا سلطان پسند

      چراهیچ فکری برای خطوط ویژه برای موتورسواران نمیکنندوفقط برعلیه شان صح
      بت می کنند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج