adexo3
۳۸۶۷۰۹
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

ثبات قیمت میوه در بازار

رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: فرا رسیدن عید قربان نمی تواند بر شرایط بازار تاثیر گذار باشد چرا که مغازه ها مملو از میوه است.

باشگاه خبرنگاران جوان: حسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه و سبزی در خصوص وضعیت بازار میوه و صیفی اظهار داشت: قیمت انواع محصولات از قبیل میوه و صیفی به نسبت هفته گذشته تغییر چندانی در بازار نداشته است.

وی قیمت هر کیلو خیار بوته ای را ۲ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: نرخ هر کیلو خیار گلخانه ۳ هزار تومان،گوجه فرنگی بوته ای از ۵۰۰ تا هزار و ۲۰۰ تومان، گوجه فرنگی گلخانه ۲ هزار و ۲۰۰ تومان،سیب زمینی هزار و ۲۰۰ تومان و پیاز ۸۰۰ تا هزار و ۲۰۰ تومان است.
مهاجران افزود: هر کیلو نارنگی 2 هزار و 500 الی 3 هزار تومان، موز 5 هزار و 200 تومان،انار 2 الی 3 هزار تومان،خربزه هزار و 500 الی 2 هزار و 500 تومان،هندوانه 800 تومان در بازار به فروش می رسد.

وی با اشاره به قیمت سایر میوه ها در بازارعنوان کرد: نرخ هر کیلو گلابی شاه میوه 10 هزار تومان، گلابی بیروتی 11 هزار تومان و انگور 2 الی 3 هزار تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با اشاره به قیمت انواع سبزی و صیفی بیان کرد: نرخ هر کیلو سبزی خوردن هزار و 500، سبزی جور( آش، پلو،قورمه) از800 تا هزار و 200 تومان، لیمو ترش داخلی 7 الی 9 هزار تومان، لیمو ترش قاچاق آفریقا و برزیل 10 هزار تومان،هویج 2هزار و 500 تومان است.

به گفته وی قیمت میوه در روزهای آتی را نمی توان پیش بینی کرد بلکه باید منتظر ماند و دید که بازار به کدام سمت و سو می رود.

مهاجران اظهار کرد: فرا رسیدن عید قربان نمی تواند بر شرایط بازار تاثیر گذار باشد چرا که مغازه ها مملو از میوه است و تعطیلی یک روزه نمی تواند افزایش قیمت را به همراه داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن

      یه ضرب المثل هست که میگه گدا نداشت نون بخوره پیاز خورد که اشتهاش وا بشه.اکثر مردم تو مخارج اولیه زندگی موندن اونوقت شماها میگید قیمت میوه ثابت مونده.فردام میخواین بگین هفته ای۳بار ماهی بخورین و شیر بخورین و ....

    • بدون نام

      ههه ما سالي يه بارم ماهي نميخوريم ماهي مگه خوردنيه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج