اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۷۹۱۱
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

کالین پاول: ترامپ مایه آبروریزی است

ایمیل های خصوصی هک شده &#۰۳۹;کالین پاول&#۰۳۹; وزیرخارجه اسبق آمریکا نشان می دهد که وی دونالد ترامپ نامزد جنجالی جمهوریخواهان را یک &#۰۳۹;آبرور ریزی ملی&#۰۳۹; می داند که در فعالیت های نژادپرستانه نیز درگیر است.

خبرگزاری ایرنا: ایمیل های خصوصی هک شده 'کالین پاول' وزیرخارجه اسبق آمریکا نشان می دهد که وی دونالد ترامپ نامزد جنجالی جمهوریخواهان را یک 'آبرور ریزی ملی' می داند که در فعالیت های نژادپرستانه نیز درگیر است.

شبکه خبری آمریکایی 'ای.بی.سی نیوز' روز چهارشنبه با انتشار این خبر گزارش داد: سخنگوی کالین پاول محتوای ایمیل های افشا شده را درست خواند، اما از دادن اطلاعات بیشتر خود داری کرد.

ای.بی.سی نیوز گفت که بیشتر محتوای ایمیل های هک شده وزیر خارجه اسبق آمریکا برای نخستین بار بر روی تارنمای 'بازفید' (Buzzfeed) انتشار یافت.

این شبکه خبری افزود: پاول (وزیرخارجه آمریکا بین سال های ۲۰۰۱تا ۲۰۰۵ میلادی) دریکی از ایمیل های خود به تاریخ ۱۷ژوئن ۲۰۱۶ خطاب به 'امیلی میلر' روزنامه نگار که همچنین مشاور وی است درمورد ترامپ نوشته بود: ترامپ در روند نابود کردن خود قرار دارد و نیازی نیست تا دمکرات ها به وی بتازند.

بنابراین گزارش پاول در یکی دیگر از ایمیل های خود جنجال آفرینی ترامپ برای تحقیق و بررسی محل تولد باراک اوباما که مدعی بود وی در خارج از خاک آمریکا متولد شده است را حرکتی نژاد پرستانه نامید.

ترامپ دراین زمینه و با پافشاری بر انتشار سند و گواهی محل تولد اوباما کمپینی تحت عنوان ' birther movement ' به راه انداخت.
پاول در این باره در ایمیل خود نوشته بود: بله! تمامی این کمپین (birther movement) نژاد پرستانه بود.

وزیر خارجه اسبق آمریکا همچنین درایمیل های خود دراین باره نوشته بود: ترامپ خواهان دانستن این مطلب بود که آیا اوباما یک مسلمان است، حال اگر اوباما مسلمان بود چه می شد، هر روزه مسلمانانی در آمریکا بعنوان یک آمریکایی متولد می شوند.
ای.بی.سی نیوز گزارش داد: ایمیل های کالین پاول از ژوئن ۲۰۱۴ تا ماه اوت ۲۰۱۶میلادی هک شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از تو مسخره تر نيست! جنگ اول خليج فارس که يادته! کاکا سيا!!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج