۳۸۸۵۱۳
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

استقبال کاربران از iOS ۱۰ در روز اول

سیستم عامل iOS ۱۰ روز گذشته برای آیفون، آیپد و آیپاد تاچ منتشر شد و کاربران می‌توانند آن را روی دستگاه‌های خودشان دانلود کنند.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: سیستم عامل iOS ۱۰ روز گذشته برای آیفون، آیپد و آیپاد تاچ منتشر شد و کاربران می‌توانند آن را روی دستگاه‌های خودشان دانلود کنند. البته در زمان دانلود مشکلاتی برای برخی کاربران پیش آمد که موجب خراب شدن گوشی میشد. به هر حال استقبال کاربران از سیستم عامل جدید اپل بسیار زیاد بوده است. براساس اطلاعات منتشر شده، در زور اول بیش از ۱۴٫۵ درصد افرادی که آیپد، آیفون و آیپاد تاچ دارند، این سیستم عامل را روی دستگاه‌های خودشان نصب کرده‌اند.

استقبال کاربران از iOS 10 در روز اول

این آمار زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانید در زمان عرضه‌ی iOS ۹ تنها ۱۲ درصد کاربران این سیستم عامل را در روز اول روی محصولات خودشان نصب کرده بودند. این آمار استقبال کاربران از این سیستم عامل را نشان می‌دهد. این سیستم عامل کلی قابلیت جدید به گوشی‌ها و تبلت‌های اپل اضافه می‌کند. اگر هنوز iOS ۱۰‌ را روی گوشی خودتان نصب نکرده‌اید، می‌توانید راهنمای نصب آن را بخوانید.

براساس اطلاعات منتشر شده تنها ۸۷ درصد کاربران سیستم عامل iOS ۹ را روی دستگاه‌های خودشان نصب کرده بودند و اکنون باید ببینیم که این آمار در iOS ۱۰ چقدر افزایش پیدا می‌کند.

البته این سیستم عامل برای گوشی‌ها و تبلت‌های قدیمی شرکت اپل عرضه نشده است. اگر با نصب این سیستم عامل سرعت گوشی یا تبلت‌تان کند شد، می‌توانید دوباره iOS ۹ را روی آن نصب کنید.

استقبال کاربران از iOS 10 در روز اول
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج