اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۸۵۳۰
۱۷ نظر
۵۰۰۸
۱۷ نظر
۵۰۰۸
پ

سارق مسلح بانک را شناسایی کنید

بازپرس پرونده دو سرقت مسلحانه از بانک با دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از مردم در خواست کرد در صورت اطلاع از محل اختفای متهمان اطلاعات خود را در اختیار پلیس آگاهی قرار دهند.

خبرگزاری مهر: بازپرس پرونده دو سرقت مسلحانه از بانک با دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از مردم در خواست کرد در صورت اطلاع از محل اختفای متهمان اطلاعات خود را در اختیار پلیس آگاهی قرار دهند.

ساعت سه عصر ۲۲ اسفند ۹۴ وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از شعبه تجریش یک بانک به کلانتری ۱۰۱ تجریش اعلام شد . با حضور مأمورین کلانتری در محل و انجام تحقیقات نخست مشخص شد فردی با صورت پوشیده، پس از ورود به داخل شعبه ی بانک و تهدید یک قبضه اسلحه کمری اقدام به سرقت ۱۶ میلیون تومان یکی از باجه های بانک کرد و پس از سرقت به سرعت از داخل بانک متواری شده است .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت مسلحانه" و به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه ۳۴ تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ با حضور در شعبه بانک محل سرقت به بررسی تصاویر دوربین های مداربسته پرداختند ؛ بررسی دوربین های مداربسته نشان داد شخصی ( بنا به گفته ی پرسنل بانک ، حدودا ۵۰ ساله ) از طریق در پارکینگ ساختمان اداری بانک وارد شعبه شده و بدون جلب توجه ، خودش را بالای سر متصدی یکی از باجه های بانک رسانده و با تهدید اسلحه کمری اقدام به سرقت وجوه نقد داخل باجه نموده و پس از سرقت به سرعت از همان مسیر پارکینگ ساختمان متواری شده است .

سارق مسلح بانک را شناسایی کنید

کارمند بانک که سرقت از باجه ی او انجام شده بود ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ظهر روز واقعه در حال انجام کار خود بودم که ناگهان متوجه حضور شخصی در پشت باجه ی خود شدم ! ؛ از او سؤال کردم " شما اینجا چه می خواهید؟ که ناگهان این شخص با دست ضربه ای به سینه ام کوبید و گفت: "حرف نزن" و به سرعت دست خودش را داخل کشوی میز حاوی چند بسته تراول چک و پول نمود و مجموعا مبلغ ۱۶ میلیون تومان را از داخل کشوی میز برداشت و به سرعت از طریق همان درب پشت سرم که از آنجا وارد شده بود ، از بانک خارج شد و از طریق محوطه ی پارکینگ ساختمان مبادرت به فرار کرد.

کارمند بانک در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت: این شخص (سارق مسلح) در طول انجام سرقت بنده را با اسلحه [کمری]تهدید می کرد و اسلحه را با فاصله ای کمتر از یک وجب بر روی سینه ام قرار داده بود و همین موضوع باعث شده بود تا بنده در زمان سرقت پول ها قادر به انجام هیچ کاری نباشم.

وقوع دومین سرقت مسلحانه

ساعت ۱۲:۳۰ دوازدهم اردیبهشت ماه سال جاری - دو ماه بعد از سرقت نخست - وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در شعبه بانک بلوار شهید اندرزگو به اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد .

با حضور کارآگاهان در محل سرقت، در همان مراحل اولیه تحقیقات و با بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته بانک ، کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که این سرقت نیز همانند سرقت شعبه ی بانک تجریش توسط یک نفر انجام شده اما اینبار سارق مسلح با شلیک چند تیر هوایی بیش از ۶۰ میلیون تومان را سرقت و به سرعت از محل متواری شده بود .

در تحقیقات از رئیس و کارمندان بانک ، آنها در اظهاراتی مشابه عنوان داشتند:"در ساعت ۱۲:۱۵ شخصی با صورت پوشیده و یک [ قبضه ] اسلحه کمری وارد قسمت کارکنان شد و با صدای بلند فریاد زد : "بروید عقب و سرتان را روی میز بگذارید" و در ادامه تهدید کرد اگر آژیر را به صدا در آورده و یا به پلیس زنگ بزنیم به ما شلیک خواهد کرد . این شخص ابتدا پول های باجه ی اول را برداشت و در ادامه با تهدید اسلحه مجبور شدیم تا درب گاوصندوق را برایش باز کنیم که ناگهان وی اقدام به شلیک [ چند تیر هوایی ] کرد ؛ همزمان با شلیک ، صدای آژیر بانک نیز به صدا در آمد که بلافاصله سارق از بانک خارج و متواری شد " .

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، گفت: کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران در ادامه تحقیقات پلیسی ، در شرایطی موفق به شناسایی تصویر سارق هر دو فقره سرقت مسلحانه از دو شعبه بانکی تجریش و شهید اندرزگو شدند که این شخص در سرقت هایش اقدام به پوشاندن صورت خود کرده بود و عملا از طریق تصاویر دوربین های مداربسته بانکی امکان شناسایی تصویر وی وجود نداشت.

وی با اعلام دستور مقام قضائی مبنی بر انتشار تصویر متهم پرونده به خبرنگار مهر، گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده و برای شناسایی و دستگیر سارق مسلح شعبات بانکی تجریش و بلوار شهید اندرزگو، دستور انتشار بدون پوشش تصویر بدست آمده از متهم توسط مقام قضائی صادر شده است. لذا از تمامی شهروندانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود در خصوص هویت، مخفیگاه و یا مکان های تردد این شخص را از طریق شماره تماس های ۵۱۰۵۵۵۰۱ و ۵۵۳۸۱۰۳۶ در اختیار اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اصلا عکسها مشخص نیست

    • بدون نام

      آفرین چه تصویر واضح وشفافی!!

    • بدون نام

      واسه رفع بیکاری بد چیزی نبود آخه این بابا اصلا چی از صورتش مشخصه

    • فرشته

      بیکار توی خونه نشستم که چی الان میرم براتون شناساییش میکنم البته اگه زحمتی نیست ی تصویر واضح تر بدین

    • ترسو

      از اين بنده خدا ، واجبتر ، واسه شناسائي هست ! گرچه ، اونا همگي ! كاملا شناخته شده هستن و احتياجي به عكس و فيلم هم ندارند !!!!!!!
      فقط جيگر ميخواد تا اعلام و اقدام !!!! بشه .....

    • بی نام

      معلوم نیست طرف زنه یا مرده بعد ما شناسایش کنیم؟؟؟؟

    • بدون نام

      بابا این افتابه دزد رو رها کنید یارو سرقت میلیاردی کرده بدون اسلحه بیخیالش شدین حالا این بدبخت رو که می دونه سرقت مسلحانه حکمش اعدامه ببین چه فشاری روش اومده که چنین اقدامی کرده.پولی رو که برداشته سود پول یک ماه ریس بانکه شاید هم کمتر

    • بدون نام

      بنده خدا لازم داشته اومده پول نقددزدی کرده چکارکنه از بیکاری بخدامن اگه بشناسمش هم گزارشش را نمیدم من ازچنین آدمهائی حال میکنم خوشم میادازشون

    • على

      دوستان عزيز کسى که اين فردروقبلا ديدهباشه باهمين تصوير غىر واضح هم مىتونه شناساييش کنه ولى براى ما غير واضح و غير قابل شناساييه

    • جان

      عباس بن فرناس دانشمند مسلمان اهل امارات که اولین بار پرواز کرد نبود ؟! احیاناً

    • خوزستان

      خب بیکار هست و کار نیس از کجا بخوره فکر کار باشید برا مردم

    • بدون نام

      دزدی نیست اختلاسه ...

    • قلندر

      سلام . یه چهارماه دیگه این ۶۰تومان رو بخوره باز میاد تازه راهش رو یاد گرفته

    • بدون نام

      دمش گرم،نوش جونت از شیرمادرحلالتر.بعدشم همه مبلغ کلا بیمه س،یعنی از بیمه میگیرنش.

    • سلطان زاده

      بنظر میاد سارق حرفه ای باشه راحت میشه پیداش کرد وعکسهای دوربینها هم از این واضح تر نمیشه وقیافه اش قشنگ معلومه امیدوارم زودتر گرفتار قانون بشه.

    • یوکابد

      ای بابا همش 60 میلیون ناقابل بوده سه هزار میلیارد که نبوده!!خداوکیلی درباره اونایی که هزاران میلیارد رو عین آب خوردن میدزدن و اختلاس میکنن هم اینقد جدی و سریع پیگیری میکنین؟؟بترسید ازاون خدا.چطور یکی از اون رییسهای بانکهایی که ماهی از400تا600 میلیون حقوق میگرفتن رو بازداشت نکردن؟! این آفتابه دزده جانم در مقابل اختلاسهای آقایان بسیااار محترم و مردم دار دولتی :)

    • حمزه

      آفرین.دوربین های بانک چه با کیفیتن.اصلا تصویر کاملا مشخصه.دوستایی که میگن تصویر معلوم نیست برن عینک بزنن.نگاه کنید دیگه.کچله و سیبیلم داره.از این بهتر؟من این شخص و میشناسم.ایرج طهماسبه دیگه.تو تلوزیون هم میاد.برید بگیریدش.جایزه هم نمیخوام.اصلا بانک که جای مهمیه باید همچین دوربین های با کیفیتی داشته باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج