adexo3
۳۸۸۵۳۳
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

طعنه زدن در کره شمالی ممنوع شد!

دولت کره شمالی، استفاده مردم این کشور از عبارات طعنه‌آمیز در مورد کیم جونگ اون و رژیم حاکم بر این کشور در محاورات روزمره را ممنوع کرده است.

تابناک: دولت کره شمالی، استفاده مردم این کشور از عبارات طعنه‌آمیز در مورد کیم جونگ اون و رژیم حاکم بر این کشور در محاورات روزمره را ممنوع کرده است.

نشریه انگلیسی ایندپندنت در این باره به نقل از رسانه‌های شرق آسیا نوشته است، حتی انتقاد غیرمستقیم از رژیم مستبد حاکم بر این کشور نیز ممنوع شده و مقامات در تجمع‌هایی بزرگ که به این منظور برگزار شده است، درباره انتقاد از حکومت هشدار داده‌اند. یک منبع ناشناس در استان جاگانگ در شمال کره شمالی و در مناطق هم مرز با چین، به رادیوی «آسیای آزاد» گفته که برخی مقامات محلی، ضمن اعلام ممنوعیت انتقاد حتی غیرمستقیم از دولت، آن را «عملی خصمانه» و مرتکبین آن را «عناصر شورشی داخلی» توصیف کرده‌اند.

با توجه به شایع شدن تمسخر مقامات حکومتی به دلیل فرافکنی مشکلات داخلی، مقامات رژیم حاکم بر کره شمالی، استفاده از عبارت «همه اینها تقصیر آمریکاست» را نیز ممنوع کرده‌اند.

«احمقی که نمی‌تواند دنیای خارج را ببیند»، که پیش از این به عنوان ضرب‌المثل مورد استفاده قرار می‌گرفت، اکنون ممنوع شده است زیرا از نظر مقامات دولتی طعنه زدن به رفتار دیکتاتور کره شمالی است که حتی در جشن‌های سالگرد پایان جنگ جهانی دوم در روسیه و چین نیز شرکت نکرد.

رسانه‌های منطقه‌ شرق آسیا به تازگی مدعی شده‌اند، نشانه‌هایی از اعتراض‌های مردمی به رفتار حکومت و از جمله مواردی از نقاشی خیابانی در این خصوص دیده شده است.

رسانه‌های غربی مدعی هستند، کیم جونگ اون ۳۲ ساله که پنج سال پیش و بعد از مرگ پدرش حکومت کره شمالی را در دست گرفته، استبداد در این کشور را به سطوح جدیدی رسانده است. گفته می‌شود، اون در پنج سال اول حکومتش، تقریبا هفت برابر پدرش در دوران مشابه ابتدای حکومتش، مخالفان خود را اعدام کرده است. موارد عجیبی از جمله اعدام با شعله‌افکن، توپ‌های ضدهوایی و اعدام با خمپاره نیز از سوی رسانه‌های کره جنوبی و منابع غربی گزارش شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خیار

      کاش ما هم فرهنگ کره شمالی را داشتیم حداقل تو این زمینه

    • بدون نام

      یه دفعه بگین دست داعش رو از پشت بسته دیگه

    • علی

      از سیاستش خوشم میاد به کسی باج نمیده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج