adexo3
۳۸۹۰۲
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

اعتراض آمریکایی ها به یک فیلم جنجالی

ادامه واکنش‌ها به فيلم”سي دقيقه پس از نيمه شب" ساخته کاترين بيگلو ادامه دارد و اينبار رئيس سازمان جاسوسي آمريکا (سيا) با انتشار نامه‌اي بر روي وب سايت اين سازمان نمايش شکنجه‌گري ماموران امنيتي آمريکايي را به دور از حقيقت خواند.

خبرگزاری مهر: ادامه واکنش‌ها به فيلم"سي دقيقه پس از نيمه شب" ساخته کاترين بيگلو ادامه دارد و اينبار رئيس سازمان جاسوسي آمريکا (سيا) با انتشار نامه‌اي بر روي وب سايت اين سازمان نمايش شکنجه‌گري ماموران امنيتي آمريکايي را به دور از حقيقت خواند.

در ادامه اعتراض‌هاي مقامات سياسي و امنيتي آمريکا به فيلم"سي دقيقه پس از نيمه شب"، مايکل مورل رئيس سازمان جاسوسي آمريکا (سيا) با انتشار نامه‌اي خطاب به همکارانش در سازمان جاسوسي آمريکا نمايش شکنجه‌گري در اين فيلم را دروغي بزرگ خواند.وي در اين نامه نوشته است: اين رخدادها به اين دليل است که ما تعامل مناسبي با دست‌اندرکاران سينما داريم و محصول نهايي پروژه‌هاي سينمايي را کنترل نمي‌کنيم.اين گفته اومي تواند موجي از اعتراض را نسبت به مميزي اطلاعاتي امنيتي در سينماي آمريکا به وجود آورد.

اعتراض آمریکایی ها به یک فیلم جنجالی

"جان مک‌کين"،"دايان فينشتاين" و"کارل لوين" سه سناتوري بودند که چند روز پيش در نامه اي انتقاد شديد خود را به کمپاني سوني و کاترين بيگلو اعلام کرده بودند.

سه سناتور آمريکايي در نامه‌شان به شرکت"سوني پيکچرز انترتينمنت" توليدکننده فيلم اعتراض کرده و گفته بوند درباره اين فيلم باعث شکل‌گيري تصور غلطي مي‌شود که گويا پيدا کردن اسامه بن‌لادن بر اساس اعترافاتي که با شکنجه گرفته شده‌اند، محقق شده است.اين فيلم که از روز ۱۱ ژانويه در سينماهاي آمريکا به روي پرده مي‌رود، با صحنه‌هاي شکنجه آغاز مي‌شود و اين تصاوير حدود ۴۵ دقيقه پيش چشم مخاطب ادامه مي‌يابند.

اعتراض آمریکایی ها به یک فیلم جنجالی

نکته قابل توجه در اين زمينه اين است که اين اثر بيگلو از آثار مورد حمايت سيا بوده و خود سازمان جاسوسي ايالات متحده نيز در ساخت فيلم همکاري داشته است ولي نمايش آن و واکنش‌هاي مردمي باعث شده است که سازمان سيا نيز اين روزها پشت فيلم خودش را خالي کند.

واکنش‌هاي مقامات آمريکايي در حالي به اين فيلم ادامه دارد که آنها از سوي ديگر استقلال هنرها و هنرمندان را مطرح و هر نوع اعمال فشار سياسي و امنيتي بر هنرمندان را نفي مي‌کنند.فيلم"سي دقيقه پس از نيمه شب" که به گفته صاحب‌نظران سينمايي مي‌تواند يکي از نامزدهاي احتمالي جوايز اسکار ۲۰۱۳ باشد، چگونگي دستگيري بن لادن را به تصوير مي‌کشد.

تعقيب و گريزهاي"مايا" يکي از نيروهاي زن سازمان سيا براي دستگيري بن لادن، حمله به محل اختفاي بن لادن در پاکستان، دستگيري و کشته شدن او روايت فيلم را پيش مي‌برد.
مساله قابل توجه درباره فيلم کاترين بيگلو نمايش شکنجه‌هايي است که از سوي سربازان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • 123

      رئيس سازمان سيا شما درست ميفرماييد سربازان آمريكايي شكنجه نميكنند فقط روي اجساد ادرار ميكنند.اين كه عيب نداره.اعتراض شما وارد است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج