اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۹۰۴۸
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

پلیس آمریکا نوجوان سیاه پوست ر کشت

مقام های پلیس آمریکا در شهر کلومبوس در ایالت اوهایو، از کشته شدن یک نوجوان ۱۳ ساله سیاه پوست به دست یکی از افسران پلیس این شهر خبر دادند.

خبرگزاری مهر: به گزارش دیلی صباح، یک پلیس آمریکایی در شهر کلومبوس آمریکا با شلیک به سمت یک پسر بچه سیاه پوست، وی را به قتل رساند.

بر اساس این گزارش، یک افسر پلیس کلمبوس با دریافت گزارش مبنی بر اخاذی مسلحانه توسط یک پسر بچه از فروشگاهی واقع در این شهر به محل حادثه مراجعه می کند.

زمانی که پسر بچه ۱۳ ساله به نام «تایر کینگز» خود را در برابر پلیس می بیند، اسلحه اسباب بازی خود که شبیه به اسلحه پلیس آمریکا بوده را از جیب خارج کرده و به سمت افسر پلیس نشانه می رود. افسر مذکور نیز با دیدن این صحنه به سمت پسر بچه شلیک کرده و جان وی را می گیرد.

«اندرو گیندر»، شهردار شهر کلمبوس در واکنش به این حادثه گفت: یک جای کار در این کشور می لنگد و به خیابان های شهرهای ما نیز سرایت کرده است. یک نوجوان ۱۳ ساله در شهر کلمبوس کشته شده و دلیل آن هم وسواس بیمارگونه ما در استفاده از اسلحه و خشونت است.

در همین رابطه، روز گذشته ده ها تن از شهروندان کلمبوس، با تجمع در محل حادثه با در دست داشتن پلاکاردهایی، خواهان اجرای عدالت در مورد این پرونده شدند.

پلیس این شهر، نام افسر قاتل این پسر بچه ۱۳ ساله را «برایان منسون» اعلام کرده است. وی که دارای ۹ سال سابقه کار در پلیس ضد سرقت این شهر است، پیش از این در سال ۲۰۱۲ اقدام به کشتن یک مرد، با شلیک گلوله کرده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عباس از خوزستان شادگان

      بنظرم کار خلافی انجام نداده و پلیس به خیال اینکه طرف اسلحه واقعی داشته و میخواسته به سمتش شلیک کنه در دفاع از خودش اونرو کشته و بنظرم کار پلیس طبیعی و قانونی بوده بهرحال اگر بهش شلیک نمیکرده ریسک بزرگی بوده براش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج