اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۹۰۵۱
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

دستگیری سرکرده داعش پیش از فرار

اداره کل مبارزه با تروریسم و پدیده های مخرب در شهر اجدابیا در لیبی موفق شد یکی از بارزترین سرکردگان داعش را دستگیر کند.

خبرگزاری تسنیم: به گزارش پایگاه خبری الیوم السابع، یکی از سرکردگان داعش در لیبی به نام «ربیع حسین الهواری» روز گذشته دستگیر شد.

بر اساس این گزارش، این تروریست داعشی در شهر درنه تحت تعقیب نیروهای امنیتی بود و سرانجام در شهر اجدابیا دستگیر شد و اسناد جعلی از وی بدست آمد و مشخص شد که وی قصد فرار به مصر را داشته است.

انگلیس و فرانسه در آغاز سال ۲۰۱۱ میلادی، تلاشهای بین‌المللی برای سرنگونی معمر القذافی دیکتاتور معدوم لیبی را مدیریت کردند.

رژیم قذافی با کمک حملات هوایی ناتو سرنگون شد و نهایتاً دیکتاتور سابق لیبی نیز در اکتبر ۲۰۱۱ میلادی کشته شد ولی لیبی از آن زمان تاکنون با هرج و مرج داخلی روبه‌رو بوده است.

گروه‌های مختلف تروریستی به‌خصوص داعش از خلأ دولت مرکزی قدرتمند و مقتدر سوء استفاده و بخشهای مختلفی از این کشور را تصرف کرده‌اند.

نیروهای دولت وفاق ملی لیبی که از حمایت جامعه جهانی برخوردار است از ماه می (۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵) آزادسازی شهر سرت در حاشیه دریای مدیترانه را از لوث گروه تروریستی داعش آغاز کرده‌ اند و طی روزهای گذشته در چندین محور این شهر پیشروی کرده اند.

سرت پایگاه اصلی گروه تروریستی داعش در لیبی به شمار می رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخبارتون هیچ کدوم عکس نداره حداقل چندتاعکس منظره بزارید

    • rezapuxdeh

      باسلام.وقت ان رسیده اعتلاف بین المللی وبویژه کشورهای اسلامی امت واحده شوندوبرضدپدیده ی خطرناک وشوم ودشمن وحشی همه ی ملتهاوادیان درسرتاسرجهان تروریسم جنایتکار داعش بپاخیزند.چراکه ففلت وبی تفاوتی ویی توجهی به این جریان بسیاربیرحم که ازهیچ جنایتی ضدانسانی فروگزارنیستند.گتاهی بزرگ است ویقیناکوتاهی درمبارزه باانها اینده ای نچندان دورآتشش گریبانشان راخواهدگرفت.وجدانهای پاک بشری یک صداطبل رسوایی حامیان وگرداندگان اصلی گروه جنایکاروتروریسم دافش یعنی حکام ال سعودوامریکاورژیم غاصب اسراییل که شاهرگ اصلی داعشنددرسرتاسرجهان بصدادراورند.ان شاالله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج