۳۸۹۲۴۷
۷ نظر
۵۰۱۲
۷ نظر
۵۰۱۲
پ

ابطحی: مطهری اصل تفکیک قوا را بپذیرد

عضو فراکسیون ولایت مجلس از علی مطهری خواست اصل تفکیک قوا را بپذیرد و ادعاهایش را از راهکارهای قانونی پیگیری کند.

خبرگزاری مهر: سید محمد جواد ابطحی با انتقاد از اظهارات اخیر علی مطهری در مورد یکی پرونده فتنه ۸۸ گفت: دعا می کنم آقای مطهری به سنت استدراج دچار نشود، سنت استدراج مهلت هایی است که خداوند در اختیار انسان گناهکار قرار می دهد تا انسان به نقطه ای غیر قابل بازگشت برسد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس ادامه داد: اگر آقای مطهری به پرونده ای اعتراض دارد باید در نامه ای به وزارت اطلاعات و یا دادستانی کل کشور خواستار رسیدگی به این موضوعات شود اما طرح این موضوعات در افکار عمومی در شان نائب رئیس مجلس نیست.

عضو فراکسیون ولایت مجلس گفت: اگر آقای مطهری اصل تفکیک قوا را پذیرفته اند نباید در کارهای قوه قضائیه دخالت کنند. پرونده زهرا کاظمی قبلا توسط نیروهای اطلاعاتی و قضایی بررسی شده و بسته شده است. گویا ایشان می خواهد پرونده های قبل از انقلاب و بعد از آن را مجددا مورد بررسی قرار دهند!

وی ادامه داد: آقای مطهری که مدعی روشنفکری است باید بداند در دنیای امروز مبنا بر قانون گرایی است باید هر مقامی در جایگاه خود اظهار نظر کند اینکه آقای مطهری در جایگاه دادستان اظهار نظر می کند درست نیست ایشان نباید از جایگاه خودشان تجاوز کنند.

به گزارش مهر، علی مطهری اخیرا در مصاحبه ای با بیان اینکه نامه آقای مرتضوی در مجموع یک کار مثبت بود در این نامه او خطای خود را پذیرفت افزوده است: خوب است نامه ای هم در مورد ماجرای زهرا کاظمی بنویسد و موضوع را روشن کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      جناب ابطحی. ایشان نماینده مردم هستند. همه نظر،بدهند. جز نماینده؟

    • کریم

      اقای ابطحی وحرف از قانون خخخخخخخخخخخخخخخلی پروی اقای ابطحی قانون را باکدوم غ مینویسند؟

    • حسبن

      جناب ابطحی شما خبر نداری نماینده مردم میتواند در مورد همه امور کشور نظر بدهد پیشنهاد بدهد انتقاد کند وقانون وضع کند اگر نمایندا واقعی مردم باشد مطهری محبوب قلب مردم است آقای مطهری من یک جانباز وسردار بازنشتته هستم از ته دل دوست دارم خیلی مردی سالار

    • بدون نام

      مطهری عقده داره حرف حق را نمیپذیره

    • بدون نام

      مطهری نمونه یک نماینده کامله... دمش گرم... باید بی پروا و رودربایستی در همه امور نظرش رو بیان کنه... به امید روزی که همه نماینده ها مثل مطهری بشن... اونروزه که مشکلات کشور حل میشه...

    • عبدالله

      آقای ابطحی .....نماینده مردم باید حرف مردم را بزند این سنت استدرااج را از لای کدام جزوه برای اسکات نماینده مردم کشف کرده ای .......شما اگر تضییع حقی را دیدی و چشم پوشی کردی و خودت را به ندیدن زدی در نماینده مردم بودنت تامل کن .....در زمان های گذشته هم عده ای بودند که برای رفتن به مجلس شورای ملی مشروطه طلب میشدند و وقتی داخل مجلس میشدند ....مشروطه و مردم و ......فراموش میشد ....

    • همشهری

      اقای ابطحی خواهشا به قول خودت عمل کن که در زمان انتخابات گفتی شهرک منظریه را از این وضع نجات میدهم ,تمام شد رای اوردی ویادد رفت که شهرک منظریه وچارمحله ان از افقانستان هم بدتر شده ,نه اسفالتی نه بهداشتی ,همه کوچه ها وخیابانها ویرانه شده ترا به هرکی که میپرستی به امور شهر برس نمی خواد وقت بزاری روی کارهای سیاسی ومملکت را به باد بدهی اگه راست میگی به قولی که دادی عمل کن مردم را ,,,,حساب نکن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج