۳۸۹۴۸۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

همین حالا وب‌کم لپ‌تاپ خود را بپوشانید

رئیس fbi در روز چهارشنبه به گذاشتن پوششی برای وب کم لپ تاپ ها تاکید کرد و گفت که این یک گام موثر برای حفظ حریم شخصی و اطلاعات افراد است.

وب سایت کلیک: رئیس fbi در روز چهارشنبه به گذاشتن پوششی برای وب کم لپ تاپ ها تاکید کرد و گفت که این یک گام موثر برای حفظ حریم شخصی و اطلاعات افراد است.


همین حالا وب‌کم لپ‌تاپ خود را بپوشانید

وب کم موجود در لپ تاپ ها، بخش نفوذ پذیر لپتاپ ها هستند و هکر ها می توانند از آن قسمت شما را تماشا کنند و ممکن است این کار برای شما گران تمام شود. پس قبل از بروز هر گونه خطر احتمالی، وب کم لپ تاپ خود را بپوشانید.

رئیس fbi در روز چهارشنبه به گذاشتن پوششی برای وب کم لپ تاپ ها تاکید کرد و گفت که این یک گام موثر برای حفظ حریم شخصی و اطلاعات افراد است.

یکی از مسئولین امنیتی گفت که کار های زیادی برای حفظ اطلاعات و امنیت خود باید انجام دهید و یکی از این کار ها گذاشتن پوششی برای وب کم لپ تاپ تان است. اگر به هر اداره و شرکتی بروید، خواهید دید که مسئولان آن برای وب کم لپ تاپ خود، پوششی گذاشته اند و فقط در مواقعی که قصد استفاده از وب کم دارند، آن پوشش را بر می دارند. پس شما هم باید این کار را انجام دهید تا اجازه ندهید کسی بدون اجازه شما را دید بزند.

هنگامی که مالک فیسبوک در تصویری دیده شد که بر روی وب کم لپ تاپش پوششی گذاشته، این کار فراگیر تر شد و اکثر مردم مجاب شدند که گذاشتن پوششی برای وب کم کار درستی خواهد بود و مانع از هک شدن شان می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج