۳۸۹۴۹۳
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

جعفرزاده:

درخواست نمایندگان از روحانی در مورد فریدون دخالت نابجاست

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نامه چند نماینده به رئیس جمهور در مورد ممانعت از ورود حسین فریدون به نهاد ریاست جمهوری گفت که مخالفان دولت به دنبال تشابه سازی بین فریدون و مشایی هستند.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نامه چند نماینده به رئیس جمهور در مورد ممانعت از ورود حسین فریدون به نهاد ریاست جمهوری گفت که مخالفان دولت به دنبال تشابه سازی بین فریدون و مشایی هستند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی اظهار کرد: درخواست نمایندگان از رئیس جمهور در مورد آقای فریدون دخالت نابجا در امور دیگر است. اگر کسی تخلفی کرده سازوکار آن در قانون مشخص شده و حسب درخواست چند نفر نمی‌شود کسی را از حقوقی محروم کرد بدون اینکه هیچ گونه سندی وجود داشته باشد.

وی افزود: اگر آقای فریدون دچار تخلفی هم شده- که تا حالا چیزی ثابت نشده است - این درخواست معنا ندارد. اگر این افراد مستنداتی در مورد ایشان دارند به دستگاه قضایی و نهادهای بازرسی و نظارتی مراجعه کنند.

جعفرزاده با بیان اینکه مخالفان دولت به دنبال پروژه‌سازی تا زمان انتخابات ریاست جمهوری سال آینده هستند و می‌خواهند فضای رسانه‌ای را برای دولت مسموم نگه دارند گفت: این‌ها می‌خواهند بگویند در این دولت هم مشایی وجود دارد در حالی که مشایی یکی بود و دیگر هم وجود ندارد.

این نماینده مجلس ادامه داد: روحانی مثل احمدی نژاد نیست که بخواهد خط قرمزهایی داشته باشد بلکه خط قرمزهای ایشان نظام و انقلاب است و من مطمئنم اگر خود رئیس جمهور به نتایجی برسد به دلیل اینکه حقوقدان خبره و متبحری است برخورد خواهد کرد. اما تا حالا کسی سندی در مورد آقای فریدون ارائه نکرده است.

وی اضافه کرد:‌ فرض کنید جایی آقای فریدون توصیه ای برای انتصاب کسی کرده است وقتی دخالت و فشاری در کار نبوده ایرادش چیست؟ قطعا اگر اجباری در کار بود موضوع تفاوت می کرد.

جعفرزاده در پایان گفت: مخالفان دولت می‌خواهند بین فریدون و مشایی تشابه سازی کنند و بگویند در تمام دولت‌ها مشایی وجود دارد. آن‌ها تا انتخابات داستان های زیادی خواهند گفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی رجایی

      واقعادرحال حاضر کسیکه بتواندازنظرسیاسی مانند ایشان مسایل رابدون اینکه بخواهدلاف وگزافی بگوید که فردا مشکلاتی ایجاد شودرانداریم ودست روی یک استاد واقعاباتجربه ای گذاشته اندکسانیکه بااین انتخاب مخالف هستندکسانی هستندکه یا ازسیاست اطلاع کافی ندارند یاتبلیغات سیاسی راباکلاس احکام اشتباه گرفته اند درود بر استاد زیباکلام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج