۳۸۹۵۶۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

شفیعی، مربی کریمی لو داد

چگونه نیکی کریمی موتورسوار شد؟

دیدن تصویری از نیکی کریمی روی موتور هوندای ۱۲۵ چند هفته بعد از اینکه برگزاری مسابقات موتورسواری زنان آزادشد،

هفته نامه تماشاگران امروز: دیدن تصویری از نیکی کریمی روی موتور هوندای ۱۲۵ چند هفته بعد از اینکه برگزاری مسابقات موتورسواری زنان آزادشد، این ذهنیت را ایجاد کرد که او هم حتما می خواهد مسابقه بدهد. اما موتوری که زیر پای این ستاره سینما بود، شباهتی به موتور کراس و ریس نداشت.
موضوع این است که کریمی در فیلم «بندر تهران» نقش دلیور پیتزافروشی را دارد و مجبور شده موتورسواری یاد بگیرد. بهناز شفیعی که از موتورسواران حرفه ای است، مربی نیکی کریمی است و حتی قرار است نقش بدل او را هم داشته باشد. بهناز شفیعی از ۱۲ سال قبل موتورسواری را یادگرفته و سال ۲۰۱۵ هم در فستیوال جهانی ایتالیا شرکت کرد و به عنوان موتورسوار نمونه انتخاب شد.
چگونه نیکی کریمی موتورسوار شد؟

خبرهای موفقیت های شفیعی به گوش عوامل فیلم «بندر تهران» رسیده بود و آنها هم تصمیم گرفته بودند کریمی زیر نظر شفیعی موتورسواری یاد بگیرد. عکسی هم که هفته پیش منتشر شد، مربوط به روزی است که کلاس شفیعی و کریمی شروع شد. شفیعی درباره این کلاس و شاگرد معروفش می گوید: «نیکی کریمی بازیگر محبوبی است و استعداد خیلی خوبی هم در موتورسواری دارد. او جسور، قوی و محکم است. با همه ظرافت هایی که دارد ولی خیلی خوب می تواند موتورسواری را یاد بگیرد.»

در این فیلم قرار است کریمی موتورسوار حرفه ای باشد و به خاطر همین هم آموزش ها در حد معمولی است: «یادگیری در حدی است که بتواند تعادل کامل موتور را حفظ کند و براند. موتور هم در حد موتور مبتدی و سبک است و شتاب بالایی هم ندارد. به خاطر همین کار سختی نداریم. در 10 ساعت می تواند راه بیافتد.»

نیکی کریمی در شروع کلاس از موتورسواری خوشش آمده و بعید نیست در آینده، به طور حرفه ای هم این رشته را یاد بگیرد. اما واکنش های او در ساعت اول کلاس دیدنی بوده. شفیعی می گوید: «اولش می ترسید. موتور را خلاص گذاشته بودم و روی جک بود. همش فکر می کرد موتور راه می افتد. چشم هایش را بسته بود. ترسش که ریخت و مطمئن شد موتور راه نمی رود، چشم هایش را باز کرد.» برای موتورسواری لازم است که دوچرخه سواری بلد باشید. شفیعی می گوید نیکی کریمی دوچرخه سواری را در حد خوب بلد است و به خاطر همین موتورسواری را هم خوب یاد می گیرد.

شرط شفیعی و عوامل فیلم این است که بعضی از چیزها مثل محل کلاس و موضوع فیلم سِکرت بماند. شفیعی حتی علاقه ای ندارد درباره نقش کریمی حرف بزند یا اینکه کریمی از چه طریقی با او آشنا شده اما به هر حال اسم فیلم و نقش کریمی از قبل لو رفته بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج