اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۹۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ضرب و جرح شديد یک روحانی دیگر

يک روحاني ديگر نيز هنگام انجام فريضه امر به معروف و نهي از منکر مورد ضرب و جرح ۳ جوان قرار گرفت و پاي وي از ناحيه زانو دچار شکستگي شد.

يک روحاني ديگر نيز هنگام انجام فريضه امر به معروف و نهي از منکر مورد ضرب و جرح ۳ جوان قرار گرفت و پاي وي از ناحيه زانو دچار شکستگي شد.


حجت الاسلام عليرضا سليمي، نماينده مردم محلات در مجلس شوراي اسلامي در مورد جزئيات اين حادثه اظهار داشت: روز جمعه گذشته حجت الاسلام والمسلمين علي آشوري، مدير حوزه علميه محلات در حال بازگشت از مسافرت شمال، به همراه خانواده خود بود که اين حادثه اتفاق افتاد.

وي افزود: حجت الاسلام آشوري از ساري در حال سفر به سمت تهران بود تا از آن جا به محل زندگي خود، شهر محلات عزيمت کند، به همين منظور وي به همراه خانواده اش که شامل همسر و فرزندانش مي باشد در کلاردشت براي استراحت توقف مي کند و در همين هنگام متوجه پخش صداي بلند موسيقي مبتذل از طريق باندهاي بسيار بزرگي در جلوي يکي از مغازه ها مي شود.

وي در نهايت ادب و احترام به سمت مغازه مي رود و از جواناني که در مغازه حضور داشتند مي خواهد تا صداي آهنگ هاي مبتذل را کمتر کنند و به حريم عمومي احترام بگذارند و رو به آن ها مي کند و مي گويد خيابان با منزل فرق مي کند و شما اگر مي خواهيد آهنگ گوش کنيد، در منزل خود اين اقدام را انجام دهيد.

سليمي افزود: پس از نصايح حجت الاسلام آشوري، ۳ جوان حاضر در مغازه مذکور نسبت به مدير حوزه علميه محلات متعرض مي شوند و با ضربه چوب وي را مورد ضرب و جرح شديد قرار مي دهند به گونه اي که پاي حجت الاسلام آشوري از ناحيه زانو دچار شکستگي مي شود.

به دنبال اين ماجرا، فرزندان وي که يک دختر و يک پسر بودند براي رهايي پدر خود از دست ضاربان وارد عمل مي شوند که ۳ جوان ياد شده ضرباتي نيز بر دختر و پسر وي وارد آوردند.

منبع: تابناک

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

ضرب و جرح شديد یک روحانی دیگر

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج