۳۸۹۸۷۳
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

بریدن بینی زن به خاطر جهیزیه

شوهر عصبانی هندی به خاطرناتوانی خانواده همسرش در پرداخت پول جهیزیه دخترشان، بینی همسرش را برید. این زوج ۸ سال قبل زندگی مشترک‌شان را در ایالت «اوتارپراداش» در شمال هند آغازکرده بودند.

روزنامه ایران: شوهر عصبانی هندی به خاطرناتوانی خانواده همسرش در پرداخت پول جهیزیه دخترشان، بینی همسرش را برید. این زوج ۸ سال قبل زندگی مشترک‌شان را در ایالت «اوتارپراداش» در شمال هند آغازکرده بودند.

قربانی این ماجرا به رسانه‌ها گفته: از زمان ازدواج تاکنون خانواده‌ام به خاطر فقر مالی نتواسته بودند مبلغ تعیین شده برای جهیزیه را به شوهرم پرداخت کنند به همین خاطر دیگر صبر شوهرم به سر آمده و او در اقدامی انتقامجویانه بخشی از بینی‌ام را برید.

بنا بر آداب و رسوم برخی هندی‌ها پرداخت هزینه‌های جهیزیه بر عهده خانواده عروس است که به‌عنوان هدیه به داماد پرداخت می‌شود.بنا به گزارش پلیس، شوهر این زن خواستار طلب ۵۰ هزار روپیه‌ای از خانواده همسرش شده است.

این درحالی است که زن جوان می‌گوید: در طول هشت سال زندگی مشترک همواره از سوی شوهرش هدف شکنجه قرار گرفته و بارها با کمربند کتک خورده است. خانواده این زن می‌گویند نه تنها قادر به پرداخت مبلغ جهیزیه نیستند بلکه نمی‌توانند هزینه عمل جراحی بینی دخترشان را نیز بپردازند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهسا

      ادم فقیر تو این کشورها باید بره بگیره یا دختر شوهر ندن مگه مجبورند دختر را میدن که زجر بکشه بعدشم بینیشو ببره با این قیافه دیگه آدم زنده بودنش چیه با این زجرکشیدنش

    • خوزستان

      آخــــی ــــگناه داره زن بدبخت ــــ مرد بیشرف ـــــ حقش بینی خودش هم بربده بشه

    • بدون نام

      هندیها آدم نیستن با این رسم رسوماتشون

    • بدون نام

      پس چرا میان هندی ها احساسی تشریف دارن

    • خودم

      بازم یه خبر تا همه بیان تمدن بودن خودشونو به رخ بکشن و بگن بقیه ها آدم نیستن کثیفن و یا هزار بد بیراه دیگه ولی خواهشا قبلش یه نگاهی به کارنامه خودمون و شاهکار های شوهران ایرانی بندازین و بعد رو دیگران قضاوت کنین حد اقل نرفته بکشش و بعد بگه داشت بهم خیانت میکرد

      پاسخ ها

      • عباس از خوزستان شادگان

        اشتباهی مثبت داد
        خانم به ظاهر محترم چرا فقط میگید شاهکارهای شوهران ایرانی مگه خانمای ایرانی این شاهکارهارو ندارن اتفاقا به نظرم خیلی از جرمهای که مردان یا شوهران ایرانی انجام میدهند ریشه در بدذاتی زنانشون داره و همین الان برو خبر کشتن شوهر با کارد توسط زنش رو بخون و ببین زنه شرور و روانیش چطور شوهرش رو به خاطر اینکه با یک تلفن اس ام اس میداده و چونکه به او شک کرده اونو کشته !! خوب پس نظرت درباره این زنه چیه آیا منطق نداشته شما اینرو بهتون میگه که مثل یک کودک هفت ساله چونکه زن هستید از زنا دفاع کنید و حق و ناحق و منطق رو کنار بگذارید؟؟ خدایش این منطق شما مربوط میشه به کودکان زیر هفت سال که باهم سر این حرفها کل کل دارند اما یک آدم فرهیخته و عاقل و بالغ همیشه طرف حق رو میگیره حالا چه مجرم زن باشه چه مرد بیان حقایق میکنه و سعی نمیکنه به خاطر اینکه همجنسش هست ازو حمایت کنه

    • سینا یزد

      خیلی احمق هستند با این رسمشون

    • سینا یزد

      خیلی احمق هستند با این رسمشون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج