۳۹۰۱۷۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

سه شنبه این هفته بلیت سینما نیم‌بها نیست

با توجه به تعطیلی روز سه شنبه به مناسبت عید غدیر خم، سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌و‌گو با آی سینما از نیم بها نبودن بلیت‌ سالن‌های سینمایی در این روز خبر داد. غلامرضا فرجی همچنین درباره زمان اکران فیلم «ربوده شده» ساخته بیژن میرباقری هم توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌سایت آی سینما: با توجه به تعطیلی روز سه شنبه به مناسبت عید غدیر خم، سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌و‌گو با ما از نیم بها نبودن بلیت‌ سالن‌های سینمایی در این روز خبر داد. غلامرضا فرجی همچنین درباره زمان اکران فیلم «ربوده شده» ساخته بیژن میرباقری هم توضیحاتی ارائه کرد.

در سال‌های گذشته به دلیل نیم بها بودن نرخ بلیت‌ سینماها در روز سه شنبه، بسیاری از تماشاگران این روز را برای تماشای فیلم‌های سینمایی انتخاب می‌کردند. غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌وگو با آی سینما اعلام می‌کند که بلیت سینما در سه شنبه این هفته به صورت نیم بها ارائه نخواهد شد: «طبق مصوبه وزارت ارشاد که به شورای صنفی نمایش ارائه شده، در روزهای تعطیل بلیت فیلم‌های سینمایی به صورت نیم بها ارائه نخواهد شد و سینماداران می‌توانند در روز سه شنبه هفته جاری بلیت سالن‌های خود را به صورت تمام بها ارائه کنند.»

اما در تبلیغات فیلم «ربوده شده» بیژن میرباقری که قرار است بعد از اکران «من» در سرگروه استقلال به نمایش درآید، آمده که این فیلم از ۳۱ شهریور ماه به اکران عمومی درخواهد آمد. این درحالی است که فیلم «من» تنها یک ماه است که به روی پرده سینماهای کشور آمده و باتوجه به فروش آخر هفته‌های آن به نظر نمی‌رسد از کف فروش افتاده باشد. غلامرضا فرجی در این زمینه می‌گوید: «احتمالا پخش کننده یا تهیه کننده فیلم «ربوده شده» اطلاعاتی در مورد میزان فروش فیلم «من» در سرگروه خود دارد که زمان اکران «ربوده شده» را ۳۱ شهریور ماه عنوان کرده است. اما قاعده این است که بعد از جلسه شورای صنفی نمایش، زمان اکران فیلم‌ها توسط این شورا اعلام شود.»

فرجی در پایان همچنین یادآوری می کند که کف فروش یک فیلم به میزان درآمد آن در یکی از سالن‌های سرگروه باز می‌گردد و به همین دلیل عوامل فیلم «ربوده شده» احتمال می‌دهند که فیلم «من» نتوانسته کف فروش خود را حفظ کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج