۳۹۰۶۹۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

با دریافت جایزه یک عمر دستاورد هنری؛

«اتان هاوک» از «ترامپ» می‌گوید

اتان هاوک دیروز (۱۷ام سپتامبر) در جشنواره فیلم سن سباستین جایزه یک عمر دستاورد هنری را دریافت کرد.

خبرگزاری صبا: اتان هاوک دیروز (۱۷ام سپتامبر) در جشنواره فیلم سن سباستین جایزه یک عمر دستاورد هنری را دریافت کرد. او که برای نمایش ویژه‌ای از آخرین فیلم خود، «هفت دلاور» به این جشنواره رفته بود جایزه خود را دریافت کرد. هاوک در قدردانی از این جشنواره گفت: "برای من سینما یک کلیسا به انتخاب خودم است و جشنواره‌هایی مثل این شبیه به بنیادهای مقدس هستند. جشنواره‌های سینمایی عیار سلامت جمعی در فرهنگ ما را مشخص می‌کنند."

«اتان هاوک» از «ترامپ» می‌گوید

پیش از آن هاوک با پرسش‌هایی روبه‌رو شد که او را به صحبت کردن از دونالد ترامپ، همکاری با دنزل واشنگتن و برنامه‌هایش برای ادامه حرفه خود واداشت.

او زمانی که درباره پیام بازسازی آنتون فوکوا از فیلم کلاسیک وسترن و نظرش درباره اینکه ترامپ از این فیلم خوشش خواهد آمد مورد سوال قرار گرفت گفت: "شرط می‌بندم دونالد ترامپ آن را دوست خواهد داشت. اما شاید متوجه نشود فیلم درواقع درباره گروهی است که دور هم جمع می‌شوند تا او را شکست دهند."

او همچنین در ادامه از جسورانه بودن این بازسازی گفت: "فکر می‌کنم یکی از راه‎‌هایی که می‌توانید درباره گوناگونی صحبت کنید، ساختن فیلمی با گروهی از مردم که از فرهنگ‌های متفاوت می‌آیند است و خلق چیزی زیبا. بسیار عالی است که این فیلم درباره نژاد حرف نمی‌زند و فقط آن را نمایش می‌دهد. مثل هر فیلم ژانر خوب دیگری این یکی هم مستقیما درباره درون مایه خود حرف نمی‌زند."

او همچنین دنزل واشنگتن را به عنوان "یکی از ستارگان سینمایی که همچنین هنرمندان بزرگی هستند" ستود و گفت "او علی‌رغم موانعی که از نظر نژادی بر سر راهش می‌گذارند و به نظرم بسیار کسل کننده است کارش را تمام و کمال انجام داده است."

هاوک همچنین در آخر زمانی که درباره تصویر روی جلد کتابی که درباره زندگی او باشد مورد سوال قرار گرفت گفت: "امیدوار تصویر من در حال اجرای بزرگترین نقش زندگی‌ام یعنی شاه لیر در ۹۷ سالگی باشد. این چیزی است که امیدوارم اتفاق بیفتد. موهای بلند خاکستری و پوشیده در چین و چروک. خدایا، بلا به دور!"
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج