adexo3
۳۹۰۷۱۳
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

ناطق: گزینه‌ای جز روحانی در نظر ندارم

یک عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم گفت: گزینه‌ای جز حسن روحانی در نظر ندارم، و سخنانی که به نقل از من درباره‌ حمایت از شخصی جز ایشان مطرح شده را تکذیب می‌کنم.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم گفت: گزینه‌ای جز حسن روحانی در نظر ندارم، و سخنانی که به نقل از من درباره‌ حمایت از شخصی جز ایشان مطرح شده را تکذیب می‌کنم.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطقی صبح روز دوشنبه در حاشیه مراسم سخنرانی‌اش در محل ساختمان معاونت درمان و بهداشت سازمان هلال احمر در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره‌ نقل سخنانی از وی در خصوص حمایت از شخصی جز حسن روحانی در انتخابات آتی اظهار کرد:‌ جمله‌ای اخیرا از من منتشر شد که درباره‌ آن تحلیل‌های مخالف و موافق زیادی انجام شد اما این جمله جعلی و ساختگی است و من رسما آن را تکذیب می‌کنم.

وی افزود: در این ماجرا گفته‌اند که عده‌ای نزد من آمدند و من به آن‌ها گفته‌ام غیر از آقای روحانی کس دیگری را انتخاب کنیم که این حرف بی ربطی است و کسانی که نزد من آمدند نظر دیگری داشتند و من به آن‌ها گفتم که از در این اتاق که بیرون رفتید این حرفتان را دیگر تکرار نکنید و حتما شما خودتان را طرفدار آقای روحانی می‌دانید و باید از ایشان حمایت و دفاع کنید.

وی تاکید کرد:‌ من هم به ایشان نظر موافق دارم و هم ایشان از دوستان من است و هم این که ایشان را موفق می‌دانم و ان‌شاءالله آقای روحانی در صحنه هستند و خواهند بود و من نیز گزینه‌ای غیر از ایشان درنظر ندارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لطفا یکبار دیگه رو حرفتون تجدبد نظر بفرمایید

    • بدون نام

      آقای ناطق انتخاب کن

    • خوزستان

      فقط دکتر محمود احمدی نژاد

    • بدون نام

      ملت مشخص میکنند....

    • بدون نام

      کسی نظر نخواست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج