۳۹۰۸۳۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

شانس رو به افول هیلاری

نتایج یک نظرسنجی نشان داد، کمتر از ۴۰ درصد آمریکایی‌ها معتقدند هیلاری کلینتون برای برعهده‌گرفتن سمت ریاست‌جمهوری آمریکا از سلامت جسمی کافی برخوردار است.

خبرگزاری ایسنا: نتایج یک نظرسنجی نشان داد، کمتر از ۴۰ درصد آمریکایی‌ها معتقدند هیلاری کلینتون برای برعهده‌گرفتن سمت ریاست‌جمهوری آمریکا از سلامت جسمی کافی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک به نظر می‌رسد پس از آن‌ که هیلاری کلینتون، کاندیدای دموکرات ها در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در جریان مراسم یادبود ۱۱ سپتامبر به دلیل وخامت حال خود نتوانست تا پایان این مراسم به حضور خود ادامه دهد، آمریکایی‌ها نسبت به سلامت جسمی وی برای تصدی سمت ریاست قوه مجریه کشورشان دچار تردیدهایی جدی شده‌اند.

نتایج نظرسنجی جدیدی که پایگاه اینترنتی YouGov منتشر کرده، نشان می‌دهد که در میان شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی تنها ۳۹ درصد آمریکایی‌ها معتقدند که کلینتون از سلامت کافی برای ایفای نقش به عنوان رییس‌جمهوری آمریکا در سال‌های آینده برخوردار است.

در مقابل ۳۸ درصد از شرکت‌کنندگان این نظرسنجی گفته‌اند که به طور قطع کلینتون از توانایی جسمی کافی برای تصدی سمت ریاست‌جمهوری برخوردار نیست و ۲۳ درصد شرکت‌کنندگان نیز نسبت به سلامت جسمی کلینتون جهت تصدی این سمت ابراز تردید کرده‌اند.

این نظرسنجی در حالی منتشر می‌شود که نظرسنجی مشابهی در اوایل سپتامبر نشان داد، ۵۲ درصد آمریکایی‌ها نسبت به توانمندی جسمی کلینتون برای فعالیت به عنوان رییس‌جمهوری کشورشان اطمینان خاطر داشتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج