adexo3
۳۹۱۲۲۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

۱۴ مدرسه تک دانش آموزی در اردبیل

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در سال تحصیلی جدید ۱۴ مدرسه به صورت تک دانش‌آموزی مدیریت می‌شود.

خبرگزاری فارس: کمال عالی‌زاده امروز در گفت‌وگویی اظهار کرد: ‌نه تنها در سال‌های اخیر تعداد دانش‌آموزان مقطع ابتدایی کاهش نیافته بلکه در سه چهار سال اخیر یک روند رو به رشدی را در ورودی دانش‌آموزان دوره ابتدایی شاهد هستیم.

وی تصریح کرد:‌ در سال تحصیلی ۹۳ - ۹۴ بیش از ۱۱۴ هزار دانش‌آموز و در سال تحصیلی گذشته ۱۱۶ هزار دانش‌آموز با یک رشد ۲.۲ دهم درصدی در مقطع ابتدایی تحصیل کردند که امسال پیش‌بینی می‌کنیم ۱۱۸ هزار دانش‌آموز در این مقطع سال تحصیلی جدید را آغاز کنند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان پوشش تحصیلی دانش‌آموزان را در مقطع ابتدایی نزدیک به صد درصد اعلام کرد و گفت: استان اردبیل جز پنج استان برتر کشور در پوشش تحصیلی صد درصدی دانش‌آموزان ابتدایی است تا با بهره‌گیری از ظرفیت ایجاد شده در ارتباط با مسدود شدن مبادی بیسوادی سعی ما بر این است تا بازمانده از تحصیل نداشته باشیم.

عالی‌زاده همکاری ۱۲ دستگاه اداری را در قالب ستاد پیگیری دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل و ضرورت تحصیل آنها را یادآور شد و افزود: ما در سامانه‌ای که طراحی کردیم اطلاعات تمام کودکان ۶ تا ۱۱ سال را به دقت رصد می‌کنیم و حتی خانه به خانه نسبت به ثبت‌نام دانش‌آموزان ابتدایی اقدام کردیم تا پوشش تحصیلی در مقطع ابتدایی به صد درصد برسد.

وی ضرورت جذب همه دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل سال‌های گذشته را یادآور شد و بیان کرد: در این استان در سال تحصیلی گذشته هشت مدرسه و امسال ۱۴ مدرسه با تک دانش‌آموز به همراه تک معلم تحصیل می‌کنند.

عالی‌زاده اضافه کرد: در سال تحصیلی جدید ما ۴۴ مدرسه دو نفره، ۴۹ مدرسه سه دانش‌آموزی، ۵۹ مدرسه چهار دانش‌آموزی و ۵۶ مدرسه پنج دانش‌آموزی داریم که با همراهی یک معلم تحصیل خود را در مقطع ابتدایی انجام می‌دهند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: تمام تلاش ما بر این است تا تحصیل دانش‌آموزان به شکل مناسب بوده و زمینه یک پوشش تحصیلی صد درصدی را شاهد و ناظر باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج