اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۹۱۴۱۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

آتش سوزی در کمپ ویژه نگهداری پناهجویان

آتش سوزی در یک کمپ پناهجویان در جزیره لزو یونان خسارات فراوانی ببار آورد و موجب آوراه شدن چند هزار پناهجوه شد.

خبرگزاری ایرنا: آتش سوزی در یک کمپ پناهجویان در جزیره لزو یونان خسارات فراوانی ببار آورد و موجب آوراه شدن چند هزار پناهجوه شد.
خبرگزاری رسمی یونان از جزیره ' لزو' واقع در متیلین روز سه شنبه گزارش داد: بر اثر آتش سوزی گسترده در محل نگهداری پناهجویان بیش از 70 درصد این محل در آتش سوخت و حدود پنج هزار پناهجو آواره خیابان ها شدند.
براساس گزارش رسانه های خبری یونان ازجزیره لزو: این آتش سوزی پس از درگیری بین پناهجویان افغان با دیگر پناهجویان رخ داده است.

پس از وقوع آتش سوزی زنان، کودکان و مردان مسن برای در امان ماندن از آتش سوزی به خیابان های جزیره لزوه گریختند.

بر اثر این آتش سوزی تمام وسایل پناهجویان و مراکز خدماتی درمانی و تدارکات آن بطور کلی در آتش سوخت.

گرچه هنوز علت این آتش سوزی به طور دقیق اعلام نشده است، اما چندی پیش تظاهراتی از طرف هواداران حزب تندروی نئونازی خریسی اوگی( فجر طلایی) در نزدیکی این کمپ به نشانه مخالفت با اسکان آنان برپا شده بود.

رسانه های خبری یونان همچنین گزارش دادند: شهروندان این جزیره پس از رخداد این آتش سوزی که بر اثر آن نیز 50 هزار هکتار از اراضی و درختان زیتون در آتش سوختند، این حزب در گفت و گو با رسانه های خبری این کشور، مخالفت خود را با حضور پناهجویان در این جزیره ابراز و از دولت چپگرای یونان خواستند که این کمپ را تخلیه و پناهجویان را به جای شهر و یا جزیره به دیگر نقاط منتقل کنند.

وزارت مهاجرات یونان در این باره اعلام کرد: پناهجویان رفته رفته به علت نداشتن جایی در سطح شهر به کمپ سوخته شده باز خواهند گشت و تاکنون از مجموع پنج هزار پناهجو، حدود چهار هزار تن از آنان به کمپ سوخته شده بازگشته اند.

شبکه تلویزیون خصوصی اسکای یونان نیز گزارش داد: شرایط زندگی برای پناهجویان به علت کمبود مواد غذایی، سرویس های بهداشتی کافی و عدم دسترسی مناسب به مراکز درمان و بهداشت کشور، باعث شده که این پناهجویان از خود عکس العملی نشان دهند زیرا مدت هاست که بدون تعیین و تکلیف باقی مانده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج