۳۹۱۵۳۱
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

اتحادی كه مخالفان دولت را بر آشفته است

محمدتقي فاضل ميبدي در روزنامه آرمان نوشت: در اردوگاه اصولگرايي تلاش سختي در جريان است تا نتيجه انتخابات رياست‌جمهوري دوازدهم را به نفع آنان رقم بزند تا شايد اندكي از ناراحتي آنان در شكست سال ۹۲ جبران شود.

محمدتقي فاضل ميبدي در روزنامه آرمان نوشت: در اردوگاه اصولگرايي تلاش سختي در جريان است تا نتيجه انتخابات رياست‌جمهوري دوازدهم را به نفع آنان رقم بزند تا شايد اندكي از ناراحتي آنان در شكست سال ۹۲ جبران شود، اما در اين راه برخي از جريانات وابسته به اصولگرايان رويكردي را اتخاذ كرده‌اند كه با وجود نكوهش آن در دين اسلام و قوانين جمهوري اسلامي، مبتني بر سياست معطوف به قدرت است؛ سياستي كه كسب قدرت را به هر شيوه و منطقي توجيه مي‌كند و طرفداران اين نگرش از هيچ اقدامي در جهت نيل به قدرت فروگذار نمي‌كنند، حتي اگر اين روش‌ها تخطئه و تخريب ديگران باشد.

اينان در طول سه سال و اندي گذشته از عمر دولت يازدهم، بارها و بارها تاكيد كردند كه به اين سياست پايبند هستند. بارها تلاش كردند تا دستاوردهاي دولت را كم اهميت يا بي‌اهميت جلوه دهند و با استفاده از رسانه‌هاي پرتعدادشان درصدد برآمدند تا اينگونه القا كنند كه در دولت روحاني هيچ! اتفاق مثبت و سازنده‌اي رخ نداده است، هيچ حركتي در راستاي تامين منافع ملي صورت نگرفته است و پس بر اين اساس، راي مردم بايد به صندوق آنان ريخته شود و نه به سبد روحاني. اوج اين بداخلاقي را مي‌توان در برجام مشاهده كرد كه نيروهاي رقيب روحاني به هر وسيله‌اي متشبث شدند تا برجام را تخطئه كنند، چرا كه اگر برجام به منصه ظهور مي‌رسيد و نتايج آن آشكار مي‌شد، اينان قدرت را از دست رفته مي‌ديدند و بر اين اساس با هر آنچه در چنته داشتند بر طبل مخالفت با توافق برجام كوبيدند.

همچنين با فرافكني تلاش كردند تا خسارات و آسيب‌هاي جدي‌اي را كه در دولت قبل به كشور وارد شده بود، به دولت روحاني ربط و او را مقصر جلوه دهند. اين سياست‌ها اما از منظر افكار عمومي دور نمي‌ماند. مردم قاضيان منصفي هستند و همه‌چيز را رصد مي‌كنند. سياه نمايي رسانه‌هاي مخالف دولت را ناديده مي‌انگارند و به صداي بلند اين ابزارهاي تبليغاتي گوش نمي‌سپارند. در مقابل، اين گروه‌ها به سراغ شيوه جديدي رفته‌اند كه نشان‌دهنده هراس آنان از رقابت با روحاني و حاميان اوست. شيوه‌اي كه بر پايه ايجاد شكاف غيرواقعي و انشقاق در جبهه اصلاح‌طلبان و اصولگرايان حامي روحاني است.

هر روزه در رسانه‌اي خبر از قول اين و آن درج مي‌شود كه فلان اصلاح‌طلب يا بهمان شخصيت حامي دولت، از روحاني حمايت نمي‌كند و مي‌خواهند چنين القا كنند كه حتي طرفداران روحاني هم خواهان انتخاب مجدد او نيستند. نمونه اخير اين تلاش را بايد در نقل قول كذب يكي از رسانه‌هاي وابسته به اين جريانات مشاهده كرد كه مدعي عدم حمايت آقاي ناطق نوري از روحاني شده بود كه اين خبر شديدا تكذيب شد.

بايد به اين جناح‌ها پاسخ داد كه اين شيوه‌ها راه به جايي نمي‌برد و در ميان اصلاح‌طلبان اگرچه نقدهايي به دولت وجود دارد اما موضعي در عدم حمايت از رئيس دولت يازدهم تا به امروز به هيچ روي وجود ندارد و بايد گفت منتخب اصلاح‌طلبان و برخي از اصولگرايان روحاني است و همين مساله دستپاچگي و هراس مخالفان را بيش از پيش تشديد مي‌كند و آنان را بيش از پيش در نيل به اهداف‌شان ناكام مي‌گذارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من از روییدن خار سر دیوار فهمیدم
      که ناکس کس نمی‌گردد از این بالا نشینی‌ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج