۳۹۱۸۱۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

غایبان سرشناس نمایشگاه خودروی پاریس

خودروسازان بزرگی چون فورد، ولوو و رولزرویس امسال در نمایشگاه خودروی پاریس حضور نمی‌یابند چراکه دنبال دیگر فرصت‌های بازاریابی نوین در عصر دیجیتال هستند.

وب سایت پدال - شاهین احمدزاده: خودروسازان بزرگی چون فورد، ولوو و رولزرویس امسال در نمایشگاه خودروی پاریس حضور نمی‌یابند چراکه دنبال دیگر فرصت‌های بازاریابی نوین در عصر دیجیتال هستند.

غایبان سرشناس نمایشگاه خودروی پاریس

رخدادهایی نظیر موتورشو پاریس فرصتی بزرگ برای خودروسازان و البته طرفداران این صنعت بوده است؛ اما هزینه‌ی شرکت در چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند چندین میلیون دلار باشد و برخی شرکت‌ها به خاطر تغییر عادات و رفتارهای مصرف‌کنندگان هزینه‌ی شرکت در چنین رویدادهایی را زیر سؤال برده‌اند.

غایبان سرشناس نمایشگاه خودروی پاریس

استون مارتین نیز در نمایشگاه خودروی پاریس حضور نخواهد داشت. مدیرعامل این شرکت اندی پالمر می‌گوید: «احساسی وجود دارد که شما مجبورید در هر نمایشگاه خودرویی شرکت کنید؛ اما برخی اوقات راه‌های بهتری نسبت به خرج کردن پول در نمایشگاهی بعد از نمایشگاه دیگر وجود دارد.»

غایبان سرشناس نمایشگاه خودروی پاریس

خودروسازهایی چون ولوو هم‌اکنون در حال تغییر تلاش‌های بازاریابی خود به سمت کانال‌های اجتماعی نظیر توییتر و اینستاگرام هستند تا به‌طور مستقیم با خریداران کنونی و بالقوه ارتباط برقرار کنند. دیگر مرحله‌ی طراحی شده برای خریداران تجربه‌ی عمیق‌تری را ایجاد می‌کند. برای مثال فورد یک سری رویدادهای رانندگی را تابستان امسال در فرانسه تدارک دیده بود درحالی‌که رولزرویس در منطقه‌ی ویژه‌ای از ایتالیا مراسمی را برای مهمانان دعوت شده برگزار کرده است.

غایبان سرشناس نمایشگاه خودروی پاریس

خودروساز ایتالیایی یعنی لامبورگینی نیز در پاریس غایب خواهد بود. بسیاری از مدیران ارشد ب‌ام‌و نیز در این نمایشگاه نخواهند بود و بجای آن نشست‌هایی درباره‌ی استراتژی شرکت در رابطه با خودروهای الکتریکی خواهند داشت.

غایبان سرشناس نمایشگاه خودروی پاریس

اما میزان بازدید از رویدادهای خودرویی همیشه زیاد بوده و در سال ۲۰۱۴ تعداد ۱.۲۵ میلیون نفر از نمایشگاه خودروی پاریس بازدید کرده بودند؛ اما به نظر می‌رسد که این میزان بازدید ضرورتاً میزان فروش کافی را برای جبران هزینه‌های نمایشگاه‌ها تأمین نمی‌کند.

غایبان سرشناس نمایشگاه خودروی پاریس

البته باید گفت که هیچ‌یک از کمپانی‌های غایب در نمایشگاه خودروی پاریس محصول جدیدی برای رونمایی ندارند؛ اما این حقیقت که ارزش بازاریابی نمایشگاه‌های خودرویی در حال نزول است وجود دارد.

غایبان سرشناس نمایشگاه خودروی پاریس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج