adexo3
۳۹۱۸۷۲
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

«فروشنده» هفت میلیارد فروخت

از امروز اکران دو فیلم سینمایی «ربوده شده» و «اروند» در سینماهای تهران و شهرستان ها آغاز می شود.

روزنامه بانی فیلم: از امروز اکران دو فیلم سینمایی «ربوده شده» و «اروند» در سینماهای تهران و شهرستان ها آغاز می شود. «ربوده شده» به کارگردانی بیژن میرباقری در گروه استقلال و به جای «لانتوری» و «اروند» نیز در گروه آفریقا و به جای «لانتوری» به نمایش درمی آیند. البته براساس اعلام شورای صنفی نمایش، پیش از این قرار بود فیلم سینمایی «نیمه شب اتفاق افتاد» در گروه آفریقا اکران شود که در نهایت شورا تصمیم به نمایش «اروند» گرفت و ساخته تینا پاکران بعد از فیلم پوریا آذربایجانی اکران خواهد شد. در همین گروه قرارداد اکران «لاک قرمز» نیز به ثبت رسیده که با توجه به شرایط موجود نمایش آن به اواخر پاییز موکول می شود.

«فروشنده» هفت میلیارد فروخت

در میان فیلم های روی پرده «فروشنده» با اختلاف فروش فاحشی نسبت به سایر فیلم ها در بالای جدول قرار دارد. این فیلم در حال حاضر در تهران با ۲۷ سینما پس از ۲۰ روز نمایش چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان فروش داشته است. ساخته اصغر فرهادی که در هفته اول اکران شهرستانش ۱۶ سینما در اختیار داشت حالا با ۴۰ سالن می تواند به فروش بالای روزهای آینده خود در شهرهای مختلف امیدوار باشد. مجموع فروش شهرستان های «فروشنده» پس از ۱۸ روز دو میلیارد و صد میلیون تومان است تا مجموع فروش این فیلم به شش میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برسد. با توجه به فروش بالای روزانه این فیلم، مجموع فروش تهران و شهرستان های آن امروز به طور قطع از مرز هفت میلیارد تومان نیز عبور خواهد کرد.

«لانتوری» که در روزهای ابتدایی اکرانش از فروش بالایی برخوردار بود بعد از آغاز نمایش «فروشنده» به طور کامل زیر سایه این فیلم قرار گرفته و با افت فروش بسیاری مواجه شده است. ساخته رضا درمیشیان از امروز نیز سینمای سرگروه خود را به «اروند» می دهد و همین امر می تواند باعث ادامه افت فروش این فیلم در روزهای آتی شود.

«لانتوری» در تهران ۲۲ سینما در اختیار دارد و مجموع فروش خود را نیز به سه میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان رسانده است. این فیلم در شهرستان ها نیز با ۴۲ سینما دو میلیارد و صد میلیون تومان فروخته. مجموع فروش تهران و شهرستان های ساخته درمیشیان از مرز شش میلیارد تومان عبور کرد.

«ناردون» به عنوان تنها فیلم کمدی جدول - البته اگر «دوازده صندلی» را با تعداد سینماهای محدود و فروش پایینش کنار بگذاریم- به اکرانش ادامه می دهد و فروش رضایتبخشی نیز دارد. این فیلم با حفظ تمام سینماهای تهرانش و با ۲۵ سالن پس از ۴۱ روز نمایش دو میلیارد و ۲۱۴ میلیون تومان فروش داشته است. ساخته فریدون حسن پور در شهرستان ها نیز شرایط مطلوبی دارد و حالا با در اختیار داشتن ۸۰ سینما یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان فروخته. مجموع فروش تهران و شهرستان های این فیلم تاکنون سه میلیارد و ۴۱۴ میلیون تومان بوده است.

«ناردون» با آغاز ماه محرم چند روزی اکران نخواهد شد و هنوز از سوی شورای صنفی نمایش نیز قرارداد فیلمی به عنوان جایگزین آن در گروه آزادی به ثبت نرسیده است.

«من» یکی از سینماهای تهرانش را از دست داد و با ۱۷ سالن مجموع فروش خود را به یک میلیارد و ۳۱۷ میلیون تومان رسانده است. این فیلم به جز تهران در ۱۹ سالن شهرستان ها نیز در حال اکران است و ۵۴۰ میلیون تومان از این سینماها گیشه داشته. ساخته سهیل بیرقی سینمای سرگروهش (استقلال) را از امروز به «ربوده شده» خواهد داد.

مجموع فروش تهران و شهرستان های «من» در روزهای آینده به مرز دو میلیارد تومان می رسد.

«دزد و پری» پنج سالن از سینماهای تهرانش را از دست داد و حالا تنها با هفت سینما روزهای پایانی اکرانش را پشت سر می گذراند. این فیلم در تهران پس از گذشت ۵۹ روز ۷۱۷ میلیون تومان فروخته است. ساخته حسین قناعت در شهرستان ها نیز با ۲۵ سینما ۱۵۰ میلیون تومان فروش داشته.

«آبنبات چوبی» نسبت به هفته های گذشته چندین سینما کمتر دارد و حالا با ۱۲ سالن مجموع فروش خود را به ۶۶۷ میلیون تومان رسانده است. ساخته حسین فرح بخش در شهرستان ها نیز با ۳۰ سینما ۳۵۰ میلیون تومان فروخته تا فیلم با یک میلیارد و ۱۷ میلیون تومان وارد باشگاه میلیاردی ها شود.

«امکان مینا» این روزها تنها سه سینما در تهران دارد و پس از ۳۴ روز نیز ۳۷۴ میلیون تومان فروش داشته است. این فیلم در شهرستان ها نیز با هفت سینما تنها ۱۲۰ میلیون تومان فروخته تا فروش ساخته کمال تبریزی در مجموع به ۴۹۴ میلیون تومان برسد. روز گذشته نیز منوچهر محمدی تهیه کننده این فیلم خبر از توزیع آن از شبکه نمایش خانگی در روزهای آتی داده بود.

«سایه های موازی» دو سینمای تهران خود را از دست داد و با ۱۱ سالن تاکنون ۱۹۳ میلیون تومان فروش داشته است. اکران شهرستان ساخته اصغر نعیمی از هفته گذشته در هفت سینما آغاز شده و فیلم در عرض شش روز ۲۳ میلیون تومان نیز فروخته. قرار است در روزهای پیش رو چندین سینمای شهرهای دیگر نیز نمایش این فیلم را آغاز کنند.

«سایه» در تهران با هفت سینما به نمایش خود ادامه می دهد و فروش چندان رضایت بخشی نیز ندارد. مجموع فروش این فیلم پس از ۲۶ روز ۱۰۱ میلیون تومان است.

در میان فیلم هایی که همچنان در شهرستان ها در حال نمایش هستند «بارکد» حتی با وجود توزیع در شبکه نمایش خانگی، در حال حاضر با پنج سینما به اکران خود ادامه می دهد. این فیلم در شهرستان ها چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان فروخته تا مجموع فروش خود را به ۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برساند.
«دراکولا» در شهرستان ها پنج سینما دارد و در کل یک میلیارد و ۷۹۵ میلیون تومان فروخته است. مجموع فروش تهران و شهرستان های این فیلم به سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان رسیده.

«ایستاده در غبار» نیز شرایطی مشابه با «دراکولا» و «بارکد» دارد و با تنها پنج سینما روزهای پایانی اکران شهرستان هایش را پشت سر می گذراند. این فیلم نیز در مجموع شهرستان ها ۸۰۰ میلیون تومان فروش داشته است. مجموع فروش تهران و شهرستان های ساخته محمدحسین مهدویان یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      همچین فیلمی باید هزاران میلیارد فروش داشته باشد وقتی فیلم ضعیفی مثل من سالوادور نیستم این همه فروش داشته همچین فیلمی کمه کم باید ده برابر فروش کند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج