۳۹۲۲۲۸
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

جشنواره مقاومت هم «کیمیا» را کنار گذاشت

امروز در حالی نامزدهای پنج بخش جشنواره فیلم مقاومت اعلام شد که در بخش سریال‌های تلویزیونی، «کیمیا» غیبت معناداری در هر سه رشته این جشنواره دارد.

وب‌سایت آی سینما: در حالی نامزدهای پنج بخش جشنواره فیلم مقاومت اعلام شد که در بخش سریال‌های تلویزیونی، «کیمیا» غیبت معناداری در هر سه رشته این جشنواره دارد. این مجموعه تلویزیونی به همراه یازده سریال دیگر در این جشنواره پذیرفته شده بود که همه نامزدی‌ها به پنج سریال محدود شده است و عملا سایر سریال‌ها از نامزدی در بخش‌های مختلف مقاومت بی‌نصیب مانده‌اند. اما غیبت سریال صدقسمتی «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار با وجود توجه مدیران تلویزیون به آن بیشتر از بقیه به چشم می‌آید.

جشنواره مقاومت هم «کیمیا» را کنار گذاشت

روابط عمومی جشنواره فیلم مقاومت نامزدهای خود در بخش سریال را در سه رشته بهترین فیلم‌نامه، بهترین کارگردانی و بهترین سریال اعلام کرده است که در میان آن‌ها چند نام ثابت از جمله «پروانه» به کارگردانی جلیل سامان، «در چشم باد» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی، «تعبیر وارونه یک رویا» به کارگردانی فریدون جیرانی، «وضعیت سفید» به کارگردانی حمید نعمت‌الله، «شوق پرواز» یدالله صمدی دیده می‌شود؛ البته «تعبیر وارونه یک رویا» در رشته بهترین سریال نامزد نشده و جای خود را به «معراجی‌ها» مسعود ده نمکی‌ داده است.

پیش از این، دوازده مجموعه تلویزیونی به بخش سریال‌های این جشنواره راه یافته بودند که سریال‌هایی مثل «هوش سیاه ۲»، «شور شیرین»، «دولت مخفی» و «سی و نه هفته» به طور کامل از نامزدی در بخش‌های مختلف این جشنواره کنار گذاشته شده‌اند، اما غیبت تنها سریال صدقسمتی غیر کمدی، یعنی «کیمیا» که در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز ساخته شده است و در زمان نمایش توجه بسیاری از مدیران تلویزیون را به خود جالب کرده بود، جای تامل دارد. سریالی که بسیاری آن را ضعیف می‌دانستند و تلویزیون در حمایت از آن بر پرمخاطب بودنش پافشاری می‌کرد و حالا تایید داوران جشنواره مقاومت را نیز به دست نیاورده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آفرین که تأییدش نکردید! گنده نمایی کیمیا یعنی توهین به شعور مخاطب...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج