۳۹۲۳۴۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

هوآوی میت ۹ احتمالا اسکنر عنبیه چشم دارد

همانطور که احتمالا شایعات و اخبار مربوط به «هوآوی میت ۹» را خوانده‌اید، این گوشی قرار است قوی‌ترین سخت‌افزار موجود موبایل را در خودش جای دهد.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: همانطور که احتمالا شایعات و اخبار مربوط به «هوآوی میت ۹» را خوانده‌اید، این گوشی قرار است قوی‌ترین سخت‌افزار موجود موبایل را در خودش جای دهد؛ طوری که شنیده‌ایم این گوشی شش گیگابایت رم دارد، دوربین پشت‌اش دوتایی است و با همکاری لایکا ساخته شده و قرار است هم‌چنین تراشه‌ی Kirin ۹۶۰ را در خودش جای دهد. خبر جدیدی منتشر شده است که می‌گوید به احتمال زیاد، هوآوی یک اسکنر عنبیه‌ی چشم هم در میت ۹ قرار خواهد داد.

هوآوی میت 9 احتمالا اسکنر عنبیه چشم دارد

سامسونگ و مایکروسافت هم در گوشی‌های Galaxy Note ۷ و Lumia ۹۵۰ XL از اسکنر عنبیه چشم استفاده کرده‌اند، با این حال قرار دادن این اسکنر در گوشی‌های هوشمند هنوز هم همه‌گیر نشده و نمی‌دانیم که آیا این اسکنر، مثل حسگر اثر انگشت به یکی از قابلیت‌های اصلی گوشی‌ها تبدیل می‌شود یا نه. با تمام این اوصاف، قرار دادن اسکنر عنبیه چشم در هوآوی میت ۹، بدون شک می‌تواند گوشی را جذاب‌تر و قوی‌تر جلوه دهد.

خبر دیگری هم درباره‌ی پرچم‌دار بعدی هوآوی منتشر شده است. طبق اطلاعات منتشر شده، شرکت هوآوی می‌خواهد بالاترین مدل میت ۹ را، یعنی مدلی که ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی فلش و ۶ گیگابایت رم دارد، به همراه یک ساعت هوشمند Huawei Watch ۲ عرضه کند. فعلا تا انتشار اطلاعات بیشتر از میت ۹ صبر می‌کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج