۳۹۲۴۱۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

فروش تخفیفی برق به برخی مشترکان آغاز شد

معاون توانیر با اشاره به پرداخت پاداش به مشترکان همکار با طرح ذخیره عملیاتی صنعت برق، گفت: پرداخت این پاداش در قالب فروش تخفیفی برق از شهریور ماه امسال انجام می‌شود.

خبرگزاری مهر: معاون توانیر با اشاره به پرداخت پاداش به مشترکان همکار با طرح ذخیره عملیاتی صنعت برق، گفت: پرداخت این پاداش در قالب فروش تخفیفی برق از شهریور ماه امسال انجام می‌شود.

محمود رضا حقی‌فام با بیان اینکه اجرای طرح ذخیره عملیاتی یکی از طرح‌هایی بود که با هماهنگی ایجاد شده بین دیسپاچینگ ملی و مجموعه توزیع، بار برخی مشترکان صنعتی که از قبل با وزارت نیرو قرارداد منعقد کردند با هماهنگی خود صنایع، به ساعات غیرپیک منتقل شد، گفت: مولدهای مشترکان خود تامین نیز برای تأمین برق در تابستان به کمک صنعت برق آمدند.

این مقام مسئول با اعلام اینکه با موافقت وزارت نیرو قیمت خرید هر کیلووات ساعت انرژی برق تولید مولدهای مشترکان خود تامین از ۹۰۰ ریال به ۱۵۰۰ ریال رسید که به دنبال این تصمیم، جهش بزرگی ایجاد شده و تعداد بیشتری مولد خودتامین در زمان پیک بار وارد مدار شدند، تصریح کرد: با اجرای این برنامه و با کمک و هماهنگی صنایع، توانستیم زمان پیک استان‌های مختلف را برای مشترکان دیماندی تغییر دهیم.

معاون هماهنگی توزیع توانیر، افزود: مجموع اقدام‌های انجام گرفته منجر به کاهش حدود ۴ هزار مگاواتی پیک به صورت غیرهم‌زمان و کاهش ۳۰۰۰ مگاواتی به صورت همزمان در پیک بار شد.

وی با تأکید بر اهمیت مدیریت مصرف در عبور از پیک امسال، اظهار داشت: اگر این اتفاقات نمی‌افتاد ظرفیت تولید برق جوابگوی نیاز مصرف نبود و پایداری شبکه با مشکلات جدی مواجه می‌شد.

حقی‌فام با بیان اینکه امسال برای اولین بار ذخیره نیروگاهی کشور در طول تابستان همواره بیشتر از ۵۰۰ مگاوات بود و قطعی برق ناشی از کمبود تولید برق در شبکه نسبت به سال گذشته به‌صورت قابل توجه کمتر شده است، تبیین کرد: بروز قطعی برق به صورت پراکنده و محدود به دلیل مسائل فنی بوده است که طبعاً اجتناب ناپذیر بود.

وی با تشریح نحوه پرداخت پاداش‌های همکاری مشترکان صنعتی و کشاورزی هم توضیح داد: پاداش‌های همکاری به صورت تخفیف در قبوض برق مشترکان اعمال می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه اجرای طرح ذخیره عملیاتی، تعمیر و تعطیلات مشترکان صنعتی و طرح مشترکان کشاورزی در بازه زمانی ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور انجام شده است، تاکید کرد: مشترکانی که از ابتدای طرح با توانیر همکاری کردند، مبلغ تخفیف در قبوض شهریور و مشترکانی که در ماه‌های بعد همکاری داشته‌اند در قبوض دوره بعدی اعمال می‌شود.

معاون توانیر با تاکید بر اینکه سال ۹۴ حدود ۴۲۰۰ مشترک صنعتی و ۲۷ هزار مشترک کشاورزی با صنعت برق همکاری داشته و در مجموع حدود ۱۱۴ میلیارد تومان پاداش همکاری به آن‌ها تعلق گرفت، خاطرنشان کرد: در زمان پیک سال ۹۵ در تاریخ ۳۰ تیر ماه نیز حدود ۴۳ هزار مشترک با صنعت برق همکاری کردند و در مجموع ۳۰۱۸ صنعت در طرح تعطیلات و تعمیرات، ۱۶۲۸ صنعت در طرح ذخیره عملیاتی و ۳۶ هزار مشترک کشاورزی با صنعت برق همکاری داشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج