اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۹۲۴۹۱
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

کشف ۳۸۰ کیلوگرم حشیش در کیسه های برنج

فرمانده انتظامی مهرستان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: ۳۸۰ کیلوگرم حشیش با دستگیری یک قاچاقچی و توقیف یک دستگاه خودرو تویوتا در این شهرستان کشف شد.

خبرگزاری میزان: فرمانده انتظامی مهرستان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: ۳۸۰ کیلوگرم حشیش با دستگیری یک قاچاقچی و توقیف یک دستگاه خودرو تویوتا در این شهرستان کشف شد.

علیرضا یوسفی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان قصد جابه جایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را دارند، بلافاصله ماموران بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماموران با استفاده از اطلاعات به دست آمده، منطقه مورد نظر را محاصره کردند افزود: قاچاقچیان به محض دیدن ماموران اقدام به تیراندازی به سمت آنان کردند که با آتش پرحجم پلیس رو به رو و زمینگیر شدند.

یوسفی با اشاره به اینکه در بازرسی از محل ۳۸۰ کیلو حشیش که به صورت ماهرانه ای داخل کیسه های برنج جاساز شده بود به همراه ۳۰۰ کیلو برنج کشف شد، خاطر نشان کرد: در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی مهرستان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری های آنان در این زمینه بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خوشحال

      ای بابا؟ نه میذارید حشیش بیارن نه میذارید برنج بیارن ؟نه تریاک نه لباس نه کفش نه وسایل برقی پس بدبخت ها چطوری امرار معاش کنن توکشور همه جونا بیکارن؟؟؟؟باحرفم موافقن یا نه؟؟

    • سینا یزد

      آفرین به مامورین نیروی انتظامی خوب حالا این مادها را آتش زده تادیگه رو زمین نباشه

    • وحید

      چه حیف شد

    • میرزا

      سلام، این برنج ها که ضرر و آسیب آن به جامعه بیشتر از، چی چی بود، آهآآآ حشیش، حشیش است!!! برنج ها چند برابر مخدر مضرن دیگه!!!؟؟؟ لطف کنید برنج ها را توقیف کنید اون حشیش ها را آزاد که سر جونا گرما بشه!!! بابا این چه کاریه بگیرین و با قیمت چند برابر در بازار و خیابان بیاد،!!؟؟؟ حیفه هاآآ. گفته باشم، نگی نگفتن و نمیدونستیم!!! هآآآره دیگه!!!

    • زانبی

      هیچی نداریم بخوریم

    • میرزا

      سلام مطمئن باش اگه هیچی نداریم؟ راش عزیز هبچی همه گیرمون نمیاد!!! ماها همه ضرر بی پولی ولی نداریم راه میدبم!! اگر پولی داشته بودیم بیکار نبودیم این سایت را بخونیم؟؟؟!!! قربون سرتاسر برم دوست نادبده من!!! تصور میفرمایی که اگه برنج های سرب دار پاکستانی را بخوریم بهتر میریم؟؟ نه به خدا؟؟ مگه اون سریالی برادر را ندیدی؟؟؟ خودشان میدونن چطوری مردم راه شیره مالی کنند! '!آره بخدا!!؟؟

    • عباس نبرد

      از تریاک دارو درست میکنند از حشیش چی درست میشه???دوستان هرکی خبر داره بگه

    • میرزا

      سلام دوست گرامی از نبرد، این که نام بردید؟؟ چی چی بود؟ یادم اومد ح ش ی ش این مواد هم از نوع مواد مخدر سابقه دار است که از گیاه در بیشتر شهرها دانه آن را شاینه. و خوراک کفتر است اکثرا اگر زمان تابستان از برگهای این گیاه که خشک شده بجای توتون استفاده کنی سر آدم گرم میشود اما در کشور همسایه شرقی دارای کارخانه‌ها ی فراوان است این مواد در شرع حرام است و اگر زیر سقفی تدخین شود میگویند تا چهل روز نباید در آن محل اقامه نماز کرد، یک راه از تریاک پایین تر است و با توتون مخلوط بصورت سیگار دود میشود یک نوع هم بطور چلیم با شیشه نوشابه مصرف میشود با سیب و هویج نیز همینطور اما علاوه بر حرام بودن شایع است که این مواد مغز را نیز تهی میکند امید است در حد اطلاعات و بضاعت علمی متوجه شده باشید،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج