۳۹۲۷۹۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آمادگی تهران برای شروع سال تحصیلی جدید

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، از آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت برای استقبال از یک میلیون و ۱۰۰ هزار دانش آموز، ۷۰۰ هزار دانشجو و ۲۰۰ هزار استاد، معلم و کادر آموزشی خبر داد.

خبرگزاری مهر: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، از آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت برای استقبال از یک میلیون و ۱۰۰ هزار دانش آموز، ۷۰۰ هزار دانشجو و ۲۰۰ هزار استاد، معلم و کادر آموزشی خبر داد.

مازیار حسینی با بیان اینکه با توجه به اضافه شدن ۲۵ درصد سفرهای آموزشی به مجموع سفرهای درون شهری پایتخت از مهر ماه،گفت: تا جای ممکن نسبت به تجهیز و تقویت شبکه ریلی، سامانه بی آر تی، ناوگان اتوبوسرانی و سیستم تاکسیرانی اقدام شده تا بتوانیم پاسخگوی افزایش سفرهای شهری باشیم.

وی با اشاره به ورود ۵۸ دستگاه واگن جدید در قالب ۸ رام قطار مترو به شبکه ریلی تهران در هفته گذشته، اظهار کرد: تلاش داریم تا مسافران میلیونی مترو از طریق ۱۰۴ ایستگاه مترو در ۵ خط موجود به طول بیش از ۱۷۰ کیلومتر با حداقل سرفاصله و حداکثر آرامش جا به جا شوند و با بهره‌ برداری از خطوط ۶ و ۷ مترو به طول حدود ۱۰۰ کیلومتر طی سال جاری و سال آینده، شبکه مترو بیش از پیش گسترش یافته و بخش های گسترده تری از تهران را در بر گرفته و تحت پوشش قرار می دهد.

حسینی با بیان اینکه ورود ۵۰ دستگاه اتوبوس جدید به تهران در هفته گذشته به عنوان سرآغاز ورود ۵۰۰ دستگاه اتوبوس جدید، به فصل جدیدی از فعالیت های ناوگان اتوبوسرانی را رقم زد، تصریح کرد: علاوه بر این، آغاز به کار اتوبوس های برقی در تهران به عنوان حمل و نقل پاک با تکنولوژی جدید، سرفصل تازه ای در فعالیت های ناوگان اتوبوسرانی را ورق زد.

وی با تأکید بر این ناوگان تاکسیرانی نیز با خروج خودروهای فرسوده به وی‍ژه تاکسی های پیکان و ورود خودروهای جدید، به تدریج در حال نونوار شدن است، خاطرنشان کرد: این در حالی است که بخشی از خودروهای سالم که معاینه فنی آنها انجام شده با استفاده از رانندگان ماهر که صلاحیت های اخلاقی و حرفه ای آنها تأیید شده و آموزش های لازم را فرا گرفته اند، مسئولیت جا به جایی بخشی از دانش آموزان تهران را بر عهده دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج