۳۹۳۳۸۳
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

جیک جیلنهال و کری مولیگان در «حیات وحش»

جیک جیلنهال و کری مولیگان در اولین تجربه کارگردانی پل دانو بازیگر نامزد جایزه بفتا و گلدن گلوب جلوی دوربین می‌روند. دانو که پیش از این در فیلم «محبوسان» با جیلنهال تجربه همکاری مشترک داشته است، اولین فیلم بلند خود با عنوان «حیات وحش» (Wildlife) را با اقتباس از رمانِ ریچارد فورد می‌سازد.

وب‌سایت آی ‌سینما: جیک جیلنهال و کری مولیگان در اولین تجربه کارگردانی پل دانو بازیگر نامزد جایزه بفتا و گلدن گلوب جلوی دوربین می‌روند. دانو که پیش از این در فیلم «محبوسان» با جیلنهال تجربه همکاری مشترک داشته است، اولین فیلم بلند خود با عنوان «حیات وحش» (Wildlife) را با اقتباس از رمانِ ریچارد فورد می‌سازد. این فیلم روایتگر داستان پسربچه‌ای است که به دنبال آشنایی مادرش با مردی دیگر، شاهد عینی فروپاشی زندگی والدینش است.

جیک جیلنهال و کری مولیگان در «حیات وحش»

اندرو دانکن و الکس ساکس تهیه‌کنندگان این پروژه سینمایی در گفت‌وگو با «ورایتی» توضیح دادند: «پل ذاتا قصه‌گو به دنیا آمده است. از همکاری با او و چنین بازیگران فوق‌العاده‌ای که قرار است نگاه منحصربه‌فرد پل را روی پرده سینما بیاورند، هیجان‌زده‌ایم.»

فیلمنامه «حیات وحش» حاصل همکاری مشترک دانو و زوئی کازان است. بازیگر فیلم‌های «خون به پا خواهد شد» و «رحم و بخشش» که قرار است برای اولین‌بار در مقام کارگردان پشت دوربین قرار بگیرد، درباره اقتباس از رمان ریچارد فورد گفت: «من خودم و خیلی‌های دیگر را در کتاب ریچارد دیدم. همیشه آرزوی فیلم ساختن داشتم و همیشه می‌دانستم دلم می‌خواهد درباره خانواده فیلم بسازم.» دانو اضافه کرد: «بهتر از این نمی‌شد که همکاران فوق‌العاده‌ای مانند کری و جیک ستاره‌های اصلی اولین فیلم‌ام باشند.»

به علاوه، این اولین‌بار است که مولیگان بازیگر فیلم‌های «گتسبی بزرگ» و «درون لوین دیویس» به همراه جیلنهال به عنوان یک زوج سینمایی جلوی دوربین می‌روند.

جیلنهال ۳۵ ساله که به تازگی با فیلم «حیوانات شب‌زی» به کارگردانی تام فورد در جشنواره فیلم تورنتو حضور داشته، در سال‌های اخیر به یکی از بازیگران پرمشغله هالیوود تبدیل شده است. او این روزها مشغول بازی در فیلم «زندگی» تولید استودیوی «اسکای‌دنس» است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج