۳۹۳۷۵۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دادستان ویژه روحانیت مناطق جنوب کشور:

تلاش دشمن برای تغییر باورهای شیعه و سنی

دادستان ویژه روحانیت مناطق جنوب کشور با بیان این‌که «دشمن سعی در تغییر باورهای شیعه و سنی دارد»، افزود: روحانیون باید هوشیارانه وارد میدان شوند و نقشه‌های دشمن را به شکست برسانند.

خبرگزاری ایسنا: حجت‌الاسلام‌والمسلمین طهماسبی در جلسه گردهمایی روحانیون و مدیران مدارس علوم دینی اهل سنت هرمزگان در بندرعباس با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس بر لزوم مدیریت مقابله با وهابیت توسط روحانیون اهل سنت تأکید کرد.

وی با اشاره به حادثه منا و عدم مسئولیت‌پذیری عربستان سعودی در قبال شهروندان ایرانی گفت: مدارک مستندی داریم که نشان می‌دهد جان زائران حرم امن الهی که حتی از اهل سنت هستند برای‌شان اندک ارزشی ندارد.

وی با اشاره به تلاش آشکار و نهان حکام سعودی در ایجاد تفرقه در صفوف مختلف جامعه ایرانی، خاطرنشان کرد: باید بیندیشیم دلسوزی‌های مشکوک با چه هدفی صورت می‌گیرد.

دادستان ویژه روحانیت مناطق جنوب کشور بابیان این‌که «نمی‌شود به لبخند دشمن اعتماد کرد»، اظهار کرد: مشترکات اعتقادی شیعه و مذاهب چهارگانه اهل سنت بسیار زیاد است و این موجب تقویت وفاق و همدلی شیعه و اهل سنت در ایران شده است.

وی با بیان این‌که «وهابیت به دنبال ترویج اعتقادات ضاله خود در بین مذاهب اسلامی است» اظهار کرد: مذاهب اسلامی باید در برابر وهابیت اتحاد استراتژیک تشکیل دهند.

وی با تاکید بر بصیرت روحانیون شیعه و اهل سنت گفت: در اجرای قانون میان روحانی شیعه و روحانی اهل سنت هیچ تفاوتی وجود ندارد.

دادستان ویژه روحانیت مناطق جنوب کشور با بیان این‌که «دشمن سعی در تغییر باورهای شیعه و سنی دارد»، افزود: روحانیون باید هوشیارانه وارد میدان شوند و نقشه‌های دشمن را به شکست برسانند.

وی با بیان این‌که «مدیران مدارس علوم دینی اهل سنت و حوزه‌های علمیه شیعه باید برای تقویت سطح علمی مدارس خود تلاش کنند» اظهار کرد: یکی از علل مهاجرت افراد برای ادامه تحصیل دینی به سایر کشورها، پایین بودن سطح علمی برخی از مدارس علوم دینی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج