۳۹۴۰۴۳
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

سرلشکر باقری: روسیه دنبال کمک ایران است

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: روس‌ها به شدت دنبال کمک ما برای دستیابی به علم پهپادهای دوربرد است، البته آمریکایی‌ها هم این علم را دارند و اسرائیلی‌ها به واسطه آمریکا از این دستاورد برخوردارند.

خبرآنلاین: رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: روس‌ها به شدت دنبال کمک ما برای دستیابی به علم پهپادهای دوربرد است، البته آمریکایی‌ها هم این علم را دارند و اسرائیلی‌ها به واسطه آمریکا از این دستاورد برخوردارند.

سرلشکر محمد باقری در مراسم آغاز تحصیلی دانشگاه عالی دفاع ملی، گفت: دفاع مقدس از جنبه‌های مختلف قابل بررسی است و یک جنبه آن تولید علم و ایجاد دانش برای آینده بود. دفاع مقدس از جنبه حماسه‌آفرینی دیده می‌شود اما از جنبه علمی هم می‌توان آن را بررسی کرد.

وی افزود: بعد از دفاع مقدس که وارد رشته جغرافیا شدم و مطالعه کردم و به این نتیجه رسیدم عمق علمی که در عملیات والفجر ۸ به دست آمد و حدود ۱۵ گردان از آن رودخانه عبور کرد تا الان در هیچ جای دنیا تجربه نشده و علم آن هم وجود ندارد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه بسیاری از علوم از جنگ‌ها بیرون آمدند، خاطرنشان کرد: تولید دانش می‌تواند از کارهای اساسی باشد و حتی امروز میدان سوریه و عراق در مبارزه با تروریست‌ها نیز رقابتی برای تولید دانش می‌تواند باشد.

سرلشکر باقری تاکید کرد: امروز پهپادهایی با برد بلند، پایگاهی در حد یک متر مربع را مورد شناسایی و هدف قرار می‌دهند که علم این پهپادها در اختیار یکی دو کشور است.

وی در ادامه اظهار داشت: روس‌ها هم به شدت دنبال کمک ما برای دستیابی به علم پهپادهای دوربرد است، البته آمریکایی‌ها هم این علم را دارند و اسرائیلی‌ها به واسطه آمریکا از این دستاورد برخوردارند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: دانشگاه عالی دفاع ملی می‌تواند مفید باشد که جایگاه خود را به خوبی در بین نظامیان پیدا کند.

سرلشکر باقری خاطرنشان کرد: ستادکل، ستاد ارتش و ستاد سپاه جزیره‌های جدا از هم نیستند و باید در یک صف و در سطوح‌های مورد نظر حرکت کنند تا به هدف نهایی برسیم.

وی با اشاره به اینکه باید از دوباره کاری و موازی کاری در کارهای صورت گرفته خودداری کنیم، گفت: دانشگاه باید دائما به روز باشد و دچار تکرار ناکارآمدها و تاریخ گذشته نباشیم. اینها نیاز به طرح دارد و دانشگاه این طرح را آماده کند و ستادکل برنامه‌های خود را بدهد تا به هدف برسم.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد: دنبال مدرک‌گرایی نباشیم، مثل روبروی دانشگاه تهران که پایان‌نامه به فروش می‌رسد و ما به دنبال این مسیر نباشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      روسها فقط در پی منافع خودشان هستند .

    • بدون نام

      روسیه دلسوز .نه برادر روسیه دنبال مستعمره است و....

    • بدون نام

      ضرر روسها بيشتر ازنفعشانه

    • بدون نام

      روسیه دنبال منافع خودشه سرگروهبان
      روسیه مفت به نه نه ش هم کمک نمیکنه

    • بدون نام

      ازدانش ما میخان مفت استفاده کنند بعدتولید کنند وبا قیمت گزاف به خودمون قالب کنند

    • حسین

      دلتون میاد برادر پوتین چیزی بخواد شما ندین؟؟؟خیلی زود براتون روشن میشه که برای نجات از دست روسها باید به امریکا التماس کنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج