اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۹۴۳۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

تاکید بر استفاده از موسیقی در محرم و صفر

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: اين نکته که از موسيقي براي انتقال پيام عاشورا استفاده مي‌شود نکته قابل توجهي است و بايد آن را حمايت کرد.

خبرگزاری ایسنا: وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: اين نکته که از موسيقي براي انتقال پيام عاشورا استفاده مي‌شود نکته قابل توجهي است و بايد آن را حمايت کرد.

سيد محمد حسيني که در حاشيه‌ي کنسرت حسام الدين سراج با عنوان «وداع» اظهار داشت: هم اکنون در ايام ماه صفر هستيم و حسام‌الدين سراج نيز براي اين ايام يک برنامه موسيقايي تدارک ديده است که مي‌تواند بسيار موثر باشد.

او ادامه داد: اشعار اين اجرا از عمان ساماني است و اين شاعر يک شخصيت برجسته بوده و اشعار عرفاني زيادي دارد. بنابرين همه اين‌ها دست به دست هم مي‌دهند تا برنامه‌اي در اين رابطه به نحو احسن اجرا شود.حسيني همچنين گفت: پيش از اين کمتر ديده مي‌شد که در ايام سوگواري چنين برنامه‌هايي اجرا شود.

اما اکنون براي مردم جا افتاده است که در مناسبت‌هاي ديني نيز چنين برنامه‌هايي جا براي اجرا دارند.وزير ارشاد با بيان اينکه چنين برنامه‌هايي پيوندي را بين موسيقي و پيام عاشورا ايجاد مي‌کند، اضافه کرد: برنامه‌هايي ازاين دست بسيار قابل توجه بوده و نياز به حمايت مي‌خواهد همين طور اين برنامه‌ها بايد علاوه بر داخل در خارج از کشور نيز برگزار شده و پيام انقلاب و فرهنگ اصيل ايراني را به گوش دنيا برساند.حسيني يادآور شد: اين برنامه‌ها نياز به تبليغات گسترده دارد و قطعا مردم علاقه‌مند نيز از اين برنامه‌ها حمايت مي‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فاطمه

      منظورشون همون دوپس دوپساست دیگهههههه.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج