۳۹۴۵۰۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ایمیل شرمن در طول مذاکره هک شده بود

یکی از اعضای ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای دولت باراک‌اوباما و کاندیدای وزارت امور خارجه در دولت احتمالی هیلاری کلینتون به اف‌بی‌آی گفته که در طول مذاکرات هسته‌ای بارها تلاش‌هایی برای هک کردن ایمیل شخصی او صورت گرفته است.

خبرگزاری ایلنا: یکی از اعضای ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای دولت باراک‌اوباما و کاندیدای وزارت امور خارجه در دولت احتمالی هیلاری کلینتون به اف‌بی‌آی گفته که در طول مذاکرات هسته‌ای بارها تلاش‌هایی برای هک کردن ایمیل شخصی او صورت گرفته است.

به گزارش دیلی کالر آمریکا، براساس شواهد و سرنخ‌های ارائه شده در گزارش اف‌بی‌آی، فردی که ایمیل‌های او در خلال مذاکرات هسته‌ای هک شده، وندی شرمن معاون سابق وزیر امور خارجه آمریکا است. این بمب خبری در خلال مصاحبه یکی از مقامات وزارت امور خارجه در سوم فوریه در پی انتشار یادداشتی از اف‌بی‌ای اطلاع‌رسانی شد. شرمن به‌عنوان معاون وزیر امور خارجه کلینتون در مذاکرات شرکت می‌کرد.

او به‌عنوان یک مذاکره‌کننده ارشد در توافق هسته‌ای ایران حضور داشت. یکی از همکاران نزدیک کلینتون گفته که نام شرمن به‌عنوان وزیر امور خارجه احتمالی کلینتون مطرح است. براساس یادداشت اف‌بی‌ای شرمن که در حال حاضر مشاور شرکت مشاوره البرایت استون بریج است؛ به بازرسان گفته او از جی‌میل‌اش برای مسائل دولتی در زمان مسافرت به خارج از کشور استفاده می‌کرده است. براساس گزارش‌ها اینکه او از ایمیل شخصی‌اش برای ارتباط برقرار کردن در سفرها استفاده کند امر نامعمولی نیست؛ چراکه معمولا او در طول سفر نمی‌تواند به سیستم طبقه‌بندی شده محرمانه «داس» دسترسی داشته باشد.

او گفته که از هک شدن ایمیل شخصی یا ایمیل وزارت امور خارجه خودش یا همکارانش بی‌اطلاع بود با این حال توضیح داده که مطمئن بوده برخی افراد سعی می‌کنند به ایمیل شخصی یا حساب‌های اعضای تیمش در دو سال پیش در خلال مذاکرات با ایران رخنه کنند و این حساب را هک کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج