۳۹۵۱۴۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مشاور بشار اسد: به ایران اعتماد کامل داریم

«بثینه شعبان» مشاور سیاسی و رسانه ای رئیس جمهور سوریه اعلام کرد عربستان و قطر از تروریست های سوریه حمایت مالی می کنند و عناصر تروریستی را از طریق ترکیه به سوریه اعزام می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان: مشاور سیاسی و رسانه‎ای بشار اسد اعلام کرد دولت سوریه و رئیس جمهور آن مشروعیت خود را از ملت سوریه می گیرند و این مساله به دولت آمریکا مربوط نمی شود.
به گزارش المنار، «بثینه شعبان» مشاور سیاسی و رسانه ای رئیس جمهور سوریه اعلام کرد عربستان و قطر از تروریست های سوریه حمایت مالی می کنند و عناصر تروریستی را از طریق ترکیه به سوریه اعزام می کنند.

شعبان تاکید کرد سوریه جنگ علیه ترکیه و گروه های تروریستی را برای بازگرداندن حاکمیت به همه اراضی سوریه تجربه می کند.

وی افزود: به ما ارتباطی ندارد که آمریکایی‎ها روابط ما با خودشان را چگونه تفسیر می کنند، اینکه ما آنها و تصمیماتشان را به رسمیت می شناسیم، زیرا دولت سوریه و رئیس جمهور آن مشروعیت خود را از ملت سوریه می گیرند نه دولت آمریکا. ما به عنوان یک دولت با بحران برخورد می کنیم و نه به عنوان یک تیمی که به دنبال اعتبار بین المللی است.

مشاور سیاسی و رسانه ای رئیس جمهور سوریه افزود: ما دولتی هستیم که از اعتبار بین المللی برخورداریم و ارتش ما با تروریسم مقابله می‌کند، از همین روی منتظر هیچ تصمیم آمریکایی نمی‎مانیم. علاوه بر آن، دولت آمریکا از انحطاط اخلاقی حتی در توافقاتی که آن را امضا می کند، رنج می برد.

وی خاطرنشان کرد به همپیمانانمان یعنی روسیه، ایران و نیروهای مقاومت اعتماد کامل داریم.

بثینه شعبان گفت: ما در شرایط سختی به سر می بریم؛ شرایطی که گروه های مسلح از همه کشورهای جهان وارد سوریه می شوند و ارتش قهرمان ما در جبهه های مختلف با آنها مبارزه می کنند.

مشاور اسد افزود: روسیه به طور کامل با غرب تفاوت دارد، زیرا این کشور به حاکمیت کشورها احترام می گذارد. ما شریک روسیه در هر زمینه ای هستیم و روسیه بدون موافقت فرماندهی سوریه بر سر هیچ مساله ای با آمریکا توافق نمی کند.

شعبان همچنین به ترور «ناهض حتر» نویسنده اردنی اشاره کرد و گفت: ناهض حتر یک روشنفکر مقاوم بود و ترور وی بخشی از آن چیزی است که در منطقه روی می دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج