جاباما
۳۹۵۴۲۰
۷ نظر
۵۰۳۱
۷ نظر
۵۰۳۱
پ

باز هم انفجار گوشی، این‌بار محصول هوآوی!

کمپانی هوآوی، که تاکنون توانسته نام خوبی برای خود دست و پا کند، حالا خبرساز شده و تصاویر جسد سوخته پرچمدار سابقش در فضای مجازی منتشر شده است.

وب سایت جی اس ام - وحید حق خواه: هرچه خط تولید کمپانی‌ها شلوغ‌تر می‌شود احتمال تولید گجت‌های معیوب نیز بالا می‌رود. کمپانی هوآوی، که تاکنون توانسته نام خوبی برای خود دست و پا کند، حالا خبرساز شده و تصاویر جسد سوخته پرچمدار سابقش در فضای مجازی منتشر شده است.

باز هم انفجار گوشی، این‌بار محصول هوآوی!

اگر از خوانندگان دائمی خبرهای آی‌تی باشید قطعا می‌دانید که آتش‌گرفتن گوشی‌ها اگرچه بسیار نادر است، امری کاملا معمولی به حساب می‌آید و تاکنون بارها رخ داده است. آیفون‌ها طی سال‌های گذشته نشان داده‌اند که به آداپتورهای تقلبی بسیار حساس‌اند و استفاده از چنین شارژرهایی مساوی فعال‌سازی یک بمب ساعتی است.
باز هم انفجار گوشی، این‌بار محصول هوآوی!

اگرچه تاکنون تعدادی آیفون و محصولات دیگر برندها از جمله ال‌جی، سونی و وان‌پلاس منفجر شده‌اند، داستان زمانی به اوج خود رسید که نقص باتری گلکسی نوت۷ خبرساز شد. شاید مهم‌ترین دلیل بازتاب گسترده‌اش این باشد که نوت۷ فبلتی فوق‌العاده محبوب است و از طرفی همه انفجارها طی چند روز و درست پس از رونمایی رسمی گوشی اتفاق افتاد. به هر حال ظاهرا هوآوی نیز به جمع تولیدکنندگان گجت‌های معیوب پیوسته و اخیرا یکی از گوشی‌هایش منفجر شده است.
باز هم انفجار گوشی، این‌بار محصول هوآوی!

شاید هرکس خبر انفجار یک گوشی را بشنود، بلافاصله انگشت اتهامش را به سمت گوشی‌های چینی بگیرد، زیرا همیشه به تولید محصولات بی‌کیفیت متهم بوده‌اند، اما حقیقت چیز دیگری است. نکته جالب اینجاست که اپل و سامسونگ، دو غول تکنولوژی و مدعی کیفیت، تاکنون پرچمدار انفجار اسمارت‌فون‌ها بوده‌اند و نه گوشی‌های ارزان‌قیمت چینی! همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، ظاهرا با گوشی هوآوی پی‌۸ طرفیم که تصاویر جسد سوخته‌اش در وب‌سایت چینی Weibo منتشر شده است. تکنولوژی‌دوستان می‌دانند پی‌۸ پرچمدار نسل پیشین هوآوی است که از امکانات نسبتا خوبی هم برخودار است و تا کنون حادثه‌ساز نشده بود!
باز هم انفجار گوشی، این‌بار محصول هوآوی!

نکته مبهم ماجرا این است که عکس‌ها بدون هیچ توضیحی در فضای مجازی منتشر شده و هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست. مقامات رسمی هوآوی هم واکنشی نشان نداده‌اند، پس احتمالا برای طرفداران و احیانا صاحبان گوشی‌های این کمپانی جای هیچ نگرانی نیست. البته با توجه به این‌که عده‌ای از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند و انفجارهای ساختگی برای گجت‌های سامسونگ می‌سازند، این احتمال هم وجود دارد که این تصاویر تقلبی باشد و انفجاری که حاصل نقص عملکرد گوشی است اصلا اتفاق نیفتاده باشد.

نظر شما درباره محصولات هوآوی چیست؟ آیا تاکنون تجربه تلخی از خرید گجت‌های این کمپانی داشته‌اید؟ اگر اکنون از پی‌۸ استفاده می‌کنید‌ آیا مشکل خاصی در آن مشاهده کرده‌اید؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هوآوی محکوم به فناست

    • سجاد

      خیر!!! من سامسونگ گلکسی ایس پریم داشتم یک سال کار کرد ولی ٱی سی گوشی سوخت، الان بمدت دو ونیم ساله هواوی رده متوسط y550 دارم، من کلا ادمی هستم که گوشی نقص داشته باشه میسوزه چون خیلی با گوشی کار میکنم و قطعا بیشترین فشارو روی گوشی میارم قبل از سامسونگ ،هواوی y221 داشتم الان دست یکی از اعضای خونوادس بعد چهار سال هیچ نقصی نداره، از نظر من هواوی p8 اگه منفجر شه ، درصد ایفون ٨ انفجار بدتری خواهد داشت.

    • بدون نام

      من یک سال هواوی P8 دارم که مشکلی نداشته است.

    • بی نام

      اخه سونی کی گوشیش منفجر شده؟؟ خیلی .. نوت هفت کی شد فبلت محبوب ....

    • King

      با تشکر از سایت خوبتون ک بدون تحقیق یه مطلبو میذاره
      اقایون! این گوشی نترکیده این گوشی جون یک ادم رو نجات داده و پی8 هم هستش میتوانید سرچ کنید میاد مطالب این گوشی جلوی گلوله رو گرفته و جون اون ادمو نجات داده لطفا تهمت بی جا به یک شرکت نزنید اول تحقیق کنید

    • بهروز

      من گوشی های زیادی داشتم،سونی زد2,سامسونگ s4،سامسونگ نوت 4,س ومی z3,اگر دقت کنید گوشی هایی که داشتم و نوشتم تقریبا همه مربوط به یک دوره زمانی هست همه تقریبا از نظر کارایی تو یک رنج هستند ولی وقتی اولی بار هواوی G8 رو برای مادرم خریدم حیرت کرده بودم نه اینکه این گوشی خیلی خاص باشه ولی دیذم انصافا خوبه تصمیم گرفتم برای خودم یک mate7 بخرم الان هم دارم با mate7 هواوی مینویسم میتونم بگم یک سر و گردن از گوشی های هم رده ی خودش بالاتره در خرید هواوی شک نکنید باطریش که عالیه 4500mah این گوشی در حقیقت فبلت هست یعنی به نوعی از نظر سایز هم تبلت هست و هم کارایی گوشی داره ببینید دیگه سری های جدید هواوی چی هست که البته گرونیش باعث شده سمتش نرم یه دوستی داشتم همیشه بهش میگفتم هواوی گوشیه بی کلاسیه هواوی نخر چند وقت پیش که منو دید تعجب کرد هواوی دارم و بهش کفتم داداش من شرمنده ام اشتباه میکردم،در کل کوشیه خوبیه

    • حمید مقدم

      دوستان ارادت و ادب

      او‌لا هوآوی سرور کل گوشی هاست ، بدون حرف و حدیث بی رقیبه

      دوم ، اگه دوستان دنبال یه گوشی فوق سریع بسیار با کیفیت و با دوربینی بسیار قوی و با قیمت حقیقتا ارزان هستید به شما
      پیشنهادی دارم ، تو اینترنت هم جستجو کنید تا مطمئن بشید :

      هوآووی GR3 یه مدل تقریبا جدید از گوشی های هوآووی هستش ، مشخصاتش اینه :

      اسم هوآووی GR3
      دو سیم کارت همزمان فعال
      8 هسته ای اسپندراگون
      رم تا 128 گیگ ساپورت
      حافظه داخلی 16 گیگ
      رم سیستم 2 گیک
      اندروید 5
      دوربین عقب 13 و جلو 5 فول اچ دی بسیار بسیار با کیفیت
      دارای 4G - 3G - 2G ساپورت - فورجی ساپورت ، تری جی ساپورت ، تو جی ساپورت هست
      بدنه تماما آلمینیوم‌ طلایی
      هشدار با LED رنگی جلو
      صفحه گلوریا گلس ضد خش
      صفحه 5 اینچ ISP

      قیمت 450 هزار تومان با 18 ماه گارانتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج