۳۹۵۵۲۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

برنده مناظره انتخابات آمریکا از دیدگاه اسلیت

تارنمای خبری «اسلیت» (Slate) در نظرسنجی آنلاین خود «دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواهان را برنده نخستین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا: تارنمای خبری «اسلیت» (Slate) در نظرسنجی آنلاین خود «دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواهان را برنده نخستین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا اعلام کرد.

بنابر نظر سنجی آنلاین تارنمای خبری اسلیت، که نزدیک به دمکرات ها و پیشتر وابسته به روزنامه واشنگتن پست بود ، دونالد ترامپ با کسب ۵۴.۲۲ درصد آرا برنده مناظره ۲۶ سپتامبر است.

بنا برنتایج این نظرسنجی تا لحظه مخابره این خبر، هیلاری کلینتون نیز ۴۵.۷۸ درصد آرا را به دست آورده است.

این درحالی است که پیشتر و دقایقی پس از اتمام نخستین مناظره از مجموع سه مناظره دونامزد ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمر یکا، شبکه تلویزیونی سی ان ان که توسط این شبکه خبری و موسسه نظرسنجی ORC به عمل آمد، هیلاری کلینتون را با ۶۲درصد آرا در برابر ۲۷درصد آرا دونالد ترامپ پیر وز این مناظره اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، این نظرسنجی ها فاقد مبنای علمی است چرا که بر اساس گرایش های سیاسی این رسانه ها به یکی از دو نامزد دمکرات ها یا جمهوریخواهان صورت می گیرد. گفتنی است مراکز و مجامع نظرسنجی در آمریکا در حال انجام نظرسنجی هایی بر مبنای علمی هستند.

نخستین دور از مجموع سه مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا بامداد امروز سه شنبه به وقت تهران در دانشگاه 'هافسترا' در نیویورک به میزبانی شبکه خبری ان.بی.سی نیوز برگزار شد.

این درحالی است که پیشتر و دقایقی پس از اتمام نخستین مناظره از مجموع سه مناظره دونامزد ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمر یکا، شبکه تلویزیونی سی ان ان که توسط این شبکه خبری و موسسه نظرسنجی ORC به عمل آمد، هیلاری کلینتون را با ۶۲درصد آرا در برابر ۲۷درصد آرا دونالد ترامپ پیر وز این مناظره اعلام کرد.

قرار است دومین دور مناظره این دو نامزد ریاست جمهوری، یکشنبه نهم اکتبر برابر با ۱۸ مهرماه در دانشگاه واشنگتن واقع در «سنت لوئیس» (St. Louis) ایالت «میسوری » و به میزبانی سی ان ان برگزار شود.

سومین مناظره نیز چهارشنبه ۱۹ اکتبر برابر با ۲۸ مهرماه در دانشگاه «نوادا» واقع درایالت نوادا و به میزبانی شبکه خبری فاکس نیوز برگزار خواهد شد.

«مایک پنس» از حزب جمهوری خواه و «تیم کین» از حزب دمکرات نیز دو نامزد معاونت ریاست جمهوری هستند که چهارم اکتبر برابر با ۱۳ مهرماه در دانشگاه «لانگ وود» (Longwood ) ایالت ویرجینیا مناظره می کنند.

انتخابات نهایی ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا هشتم ماه نوامبر برابر با ۱۸آبان ماه ۱۳۹۵ برگزار خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج